Zalety naszej oferty:
Generujemy ruch,
a ty zwiększasz sprzedaż.
Pozycjonowanie sklepów - czym jest?
on-site SEO
- architektura kategorii i produktów- treści skłaniające do konwersji
- usprawnienie procesu zakupowego
- prezentacja asortymentu
off-site SEO
- pozyskiwanie wartościowych linków- analityka
Ile kosztuje usługa?
Wszystkie podane ceny, są cenami netto miesięcznie (usługa cykliczna!)
Okres umowy:
wypowiadasz kiedy chcesz!
Dodatkowo korzystamy
ze sztucznej inteligencji!
Zwiększamy współczynnik konwersji!
Jak podnieść współczynnik konwersji
Poszczególne etapy zwiększania współczynnika konwersji
1) Audyt strony i diagnoza przeszkód, które stoją na drodze do konwersji
2) Wdrożenie zmian na stronie
3) Testowanie skuteczności wdrażanych usług
Czym jest współczynnik konwersji?
Jak się wylicza współczynnik konwersji?
- eliminacja duplikacji treści i kanibalizacji tematów
- ułożenie przemyślanej struktury kategorii
- zwiększenie wartości użytkowej podstron produktowych
- poprawa linkowania wewnętrznego
- publikacja wartościowego contentu
- poprawa przejrzystości kart produktowych
- optymalizacja techniczna
- analiza widoczności konkurencji
- analiza profili linków konkurencji
- relinkowanie (pozyskiwanie linków z wartościowych miejsc, z których linkuje konkurencja
- monitorowanie wyników prowadzonych działań (ilość i wartość konwersji, ruch w obrębie witryny)
- comiesięczne raporty zawierające najważniejsze dane
- analiza stron docelowych i planowanie działań mających na celu zwiększenie widoczności i liczby odsłon
Co zawiera nasza usługa?
-
AUDYT SEO
Sprawdzamy, czy Twoje SEO działa tak, jak powinno.Audyt SEO polega na kompleksowym sprawdzeniu sklepu na wielu płaszczyznach. Sprawdzamy wydajność strony, minifikację kodu, występujące błędy, duplikację treści (zarówno wewnętrzną jak i zewnętrzną), oceniamy profil linków, konkurencję oraz dopasowanie sklepu do urządzeń mobilnych. W ramach audytu sprawdzeniu podlegają również meta tagi, elementy hreflang, jak i wiele innych elementów.SZCZEGÓŁY -
OPTYMALIZACJA TECHNICZNA
Badamy funkcjonowanie serwisu pod kątem jego poprawności.Optymalizacja techniczna ma na celu rozwiązanie problemów wskazanych w audycie SEO. W ramach optymalizacji technicznej prowadzone są również działania mające na celu zoptymalizowanie prędkości ładowania się strony i poprawnego wyświetlania się wszystkich elementów.SZCZEGÓŁY -
OPTYMALIZACJA TREŚCI
Poprawiamy błędne treści i dodajemy nowe.Optymalizacja treści to nie tylko sprawdzenie i ewentualne wdrożenie poprawnej struktury nagłówków. To również rozwiązanie problemu duplikacji treści, zarówno zewnętrznej jak i wewnętrznej, ocena treści pod kątem możliwości sprzedażowych, jak również sprawdzenie odpowiedniego nasycenia słowami kluczowymi, które ma na celu wsparcie procesu pozycjonowania.SZCZEGÓŁY -
LINK BUILDING
Pozyskujemy odnośniki, które zapewniają Ci lepszą widocznośćLink building jest długofalowym procesem, mającym na celu pozyskiwanie wartościowych linków prowadzących do podstrony. Link building prowadzony jest na podstawie uprzednio opracowanej strategii, będącej częścią kompleksowej strategii pozycjonowania, dzięki czemu w perspektywie czasu widać, iż pozyskane linki przekładają się na poprawę pozycji witryny na konkretne słowa kluczowe, wzrost widoczności jak i konwersji.SZCZEGÓŁY -
STRATEGIA POZYCJONOWANIA
Ustalamy dokładny plan, z rekomendacjami na przyszłośćStrategia pozycjonowania jest swoistym planem, obejmującym perspektywy zarówno długo jak i krótkofalowe. Dzięki odpowiedniemu planowaniu proces ten przebiega sprawniej, eliminując ryzyko pominięcia jakiekolwiek z elementów. Określa ona nie tylko metodykę prowadzenia działań, lecz również wskazuje metody ich weryfikowania. Strategia ta dopasowywana jest do sytuacji bieżącej, zwłaszcza w kontekście wszelkich zmian w algorytmach wyszukiwarek.SZCZEGÓŁY -
ANALIZA WYNIKÓW I RAPORTOWANIE
Na bieżąco analizujemy efekty i postępy naszych działanProces pozycjonowania zezwala na gromadzenie szerokiego zakresu danych, począwszy od pozycji witryny na konkretne słowa kluczowe, poprzez dane na temat ruchu w obrębie sklepu (oraz jego źródłach), jak również ogólnej widoczności sklepu oraz innych danych, chociażby na działaniach konkurencji kończąc. Na podstawie zgromadzonych danych opracowywane są raporty. Poz raportami, dane te pozwalają nam na modyfikowanie strategii pozycjonowania i dopasowania jej do bieżącej sytuacji.SZCZEGÓŁY
Kluczowe zadania
przy pozycjonowaniu sklepów
- przemyślana struktura kategorii, która jednoznacznie definiuje ich zakres
- zwiększenie wartości podstron produktowych
- pisanie contentu
- poprawa przejrzystości kart produktowych
- optymalizacja techniczna
- pozyskiwanie linków w miejscach, gdzie linkowana jest konkurencja
- comiesięczne raporty zawierające najważniejsze dane dla Klienta
- analiza stron docelowych i praca nad zwiększeniem ich liczby odwiedzin
- wygodzie i przejrzystości użytkowania sklepu
- wersji mobilnej
- zapewnieniu odpowiedniej szybkości sklepu
- prezentowania produktów na wysokim poziomie
- nawigacji, umożliwiającej łatwe dotarcie do wszystkich produktów
Dlaczego warto inwestować w SEO?
Pozycjonujemy sklepy na wszystkich silnikach!
Wykonujemy pozycjonowanie i optymalizacje SEO sklepów opartych na wszystkich typach silników!
Sklepy typu SAAS:
Mamy doświadczenie w pracy przy sklepach opartych na systemie SAAS,
takimi jak:
Shoper / IdoSell / RedCart / Shoplo / esklep / cstore.pl / Ebexo.pl /
Shopify.com
Sklepy serwerowe:
Pozycjonujemy i optymalizujemy także większość sklepów internetowych
instalowanych na serwerach Klientów:
Prestashop / Magento / WooCommerce / OpenCart / Quick.Cart
Śmiało dzwoń, chętnie na wszystkie
odpowiem i doradzę!
Zadzwonię do Ciebie!
Plan działań
(audyt strony, profilu linków, stanu GSC).
(działania link buildingowe).
Na życzenie prześlemy dokładne raporty prac pozycjonerskich i link buildingu.
Efekty naszej pracy
Zobacz przykłady dotychczasowych działań i referencje zadowolonych Klientów!
Zobacz jak pomogliśmy naszym Klientom, przeczytaj dokładną analizę dwóch przypadków, by zobaczyć jak działamy:
Czytaj Case study
Czytaj Case study
Wypełnij formularz
i skorzystaj z naszej
darmowej wyceny.
Wybierz usługę, która Cię interesuje:
Jeśli nie masz jeszcze swojej strony internetowej wpisz nazwę firmy, dzięki temu będziemy
mogli zaproponować rozwiązania odpowiednie dla Twojego biznesu.