Prowadzimy profesjonalne kampanie reklamowe, które generują sprzedaż w wyszukiwarce Google.
wypowiadasz kiedy chcesz
Nielimitowana ilość kampanii/grup reklam
Nielimitowane słowa kluczowe
- Dodanie wykluczeń
- Planer słów kluczowych
- Kampanie long tail
- Wiele tekstów reklam minimum 4
- Testy ab
- Reklamy dynamiczne
- Rekomendacje kontrolowane przez specjalistę
- Rozwiązywanie problemów z reklamami
- Ustawienie lokalizacji
- Wybór miejsc docelowych
- Automatyczne odświeżanie feedu produktowego
- Kamapanie DSA
- Miesięczne raporty z Google Data Studio
- Stały kontakt z opiekunem: tel. / email
- Stały nadzór nad kampanią
- Analiza celów kampanii i remarketingu
- 24/h monitoring kampanii
- Cotygodniowa optymalizacja ręczna
- Opieka projekt managera
- Obsługa przez 3 miesiące za darmo w momencie podjęcia działań SEO
wypowiadasz kiedy chcesz
Nielimitowana ilość kampanii/grup reklam
Nielimitowane słowa kluczowe
- Dodanie wykluczeń
- Wykluczenie stron nieodpowiednich
- Planer słów kluczowych
- Kampanie long tail
- Wiele tekstów reklam minimum 4
- Testy ab
- Smart rekomendacje
- Beta testy Google Ads
- Reklamy dynamiczne
- Rekomendacje kontrolowane przez specjalistę
- Rozwiązywanie problemów z reklamami
- Ustawienie lokalizacji
- Wybór miejsc docelowych
- Automatyczne odświeżanie feedu produktowego
- Kamapanie DSA
- Miesięczne raporty z Google Data Studio
- Stały kontakt z opiekunem: tel. / email
- Stały nadzór nad kampanią
- Analiza celów kampanii i remarketingu
- 24/h monitoring kampanii
- Cotygodniowa optymalizacja ręczna
- Opieka projekt managera
- Obsługa przez 3 miesiące za darmo w momencie podjęcia działań SEO
- Hosting, domena, ssl na rok
wypowiadasz kiedy chcesz
Nielimitowana ilość kampanii/grup reklam
Nielimitowane słowa kluczowe
- Dodanie wykluczeń
- Wykluczenie stron nieodpowiednich
- Analiza konkurencji
- Planer słów kluczowych
- Kampanie long tail
- Wiele tekstów reklam minimum 4
- Testy ab
- Smart rekomendacje
- Beta testy Google Ads
- Search na bazie feed PLA
- Reklamy dynamiczne
- Rekomendacje kontrolowane przez specjalistę
- Rozwiązywanie problemów z reklamami
- Reklamy lightbox
- Ustawienie lokalizacji
- Wybór miejsc docelowych
- Automatyczne odświeżanie feedu produktowego
- Kamapanie DSA
- Miesięczne raporty z Google Data Studio
- Stały kontakt z opiekunem: tel. / email
- Stały nadzór nad kampanią
- Analiza celów kampanii i remarketingu
- 24/h monitoring kampanii
- Cotygodniowa optymalizacja ręczna
- Opieka projekt managera
- Obsługa przez 3 miesiące za darmo w momencie podjęcia działań SEO
- Hosting, domena, ssl na rok
- Audyt UX
Wybieramy tylko najlepiej konwertujące kanały
Spośród wielu możliwości promocji za pomocą wyszukiwarki, banerów, filmów, Gmaila, a nawet YouTube’a - stawiamy wyłącznie na najlepsze.
Tworzymy grafiki, teksty i filmy, które promują Twój biznes
Rozdzielamy i planujemy wydatki na kampanie
Dokonujemy tego zarówno w oparciu o Twoje możliwości finansowe, jak i cele biznesowe związane z prowadzonymi działaniami promocyjnymi.
Dbamy o pełną analitykę i regularne raportowanie naszych działań
Ponadto, regularnie przygotowujemy kompleksowe raporty z naszych działań, dzięki którym możesz dowiedzieć się wszystkiego o tym, co dla Ciebie robimy 😊.
Uruchamiamy i prowadzimy skuteczne kampanie Google Ads
Jak to działa?
1. Plan
Badamy Twoją firmę, jej konkurencję, odbiorców oraz inne kluczowe czynniki. Określamy budżety, a także dobieramy najlepsze kanały komunikacji z odbiorcami.
2. Konfiguracja
Ustalamy czas, grupy docelowe, konkretne kanały, kreacje, teksty, jak i dziesiątki innych parametrów.
3. Uruchomienie i optymalizacja
Dzięki temu wykorzystujemy Twój budżet w 100 procentach - sprawiając, że każda wydana złotówka przyczynia się do ogólnego sukcesu całej kampanii.
i zyskaj pewność, że za pomocą reklamy docierasz wprost do konkretnych odbiorców.
Czeka na Ciebie:
teksty, grafiki, filmy i wiele innych, które zaciekawią, zaangażują i przekonają do zakupu.
które pozwolą Ci na realizację Twoich celów biznesowych.
bo przecież o to chodzi w biznesie 😊.
Reklama w Google – promocyjne kampanie za pomocą Google Ads
Wyszukiwarka Google jest jednym z najpotężniejszych mediów, z którego na co dzień korzystają setki milionów użytkowników z całego świata. Od dawna nie jest ona jedynie prostą wyszukiwarką służącą do znajdowania informacji. Google to bowiem wszechstronne narzędzie dostarczające swoim odbiorcom zarówno odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, jak i szereg innych funkcjonalności. Pośród nich wymienić należy mapy, filmy, profesjonalną pocztę e-mail, grafiki, czy chociażby możliwość sprawdzania lotów, bookowania miejsc w hotelach albo po prostu robienie zakupów.
W związku z tymi wszystkimi funkcjonalnościami, Google jest również doskonałym narzędziem wykorzystywanym przez marketerów. Za jego pośrednictwem mogą oni bowiem docierać do swoich odbiorców na bardzo wiele zróżnicowanych sposobów. Od prostych reklam tekstowych (tzw. search), poprzez reklamy banerowe (display), produktowe (merchant), filmy (YouTube), czy promocję za pośrednictwem poczty mailowej (Gmail).
Facebook i jego siła sprzedaży
Czy Facebook jest tylko pożeraczem czasu i źródłem rozrywki? Okazuje się, że nie!
Jest także doskonałym kanałem sprzedażowym!
Jeszcze kilka lat temu nie było możliwości prowadzenia bezpośredniej sprzedaży przez facebooka, stosowało się wówczas marketing mający na celu przyciągnięcie potencjalnego klienta do sklepu, zarówno tego stacjonarnego jak i tego internetowego.
Dziś wygląda sprawa dużo inaczej – istnieje możliwość założenia „sklepu” na facebooku, jednakże musi się on odnosić do istniejącego sklepu internetowego.
Jakie korzyści daje prowadzenie działalności sprzedażowej na „fejsie”?
Przede wszystkim możliwość dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów. Koszty takiego promowania nie muszą być duże, jednakże odpowiednio przemyślane. Bardzo ważne jest właściwe targetowanie swojej oferty, by środki przeznaczone na reklamę nie były przejadane na wyświetlenia osobom, które z góry wiadomo, że nie będą zainteresowane naszą ofertą. Dopasowana reklama to przede wszystkim lepsza skuteczność i poczucie dobrze wydanych pieniędzy.
W jaki sposób promować swoje produkty na facebooku?
Możliwości jest wiele. Jedną z najczęściej wybieranych, związanych z niskim kosztem, jest samodzielne promowanie produktu lub usługi na grupach. Wiąże się to jednak z ryzykiem usunięcia danej osoby z grupy ze względu na spam, jak również możliwość usunięcia konta przez administrację facebooka, ze względu na dużą liczbę zgłoszeń danego profilu. Drugą możliwością jest wykupienie płatnej reklamy, dzięki której dane produkty czy też usługi będą pojawiały się osobom będącym w kręgu potencjalnego zainteresowania – przy źle skonfigurowanej kampanii reklamowej istnieje ryzyko zbędnego wydania pieniędzy na ukazywanie się reklamy osobom, które z różnych względów nie będą zainteresowane – w szczególności ma to miejsce w przypadku firm lokalnych, oferujących swoje usługi na rzecz osób z danego regionu.
Czy warto więc inwestować w reklamę na facebooku?
Tak, jeżeli ma się wiedzę o tym, w jaki sposób optymalizować kampanię. W przeciwnym wypadku osiągnięty efekt może być wysoce daleki od tego, który był zakładany. Dobrze jest mieć więc kogoś znajomego, kto ma o tym pojęcie, lub też zlecić taką kampanię profesjonalnej agencji, posiadającej doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych na facebooku. Taka firma poprowadzi kampanię od A do Z, monitorując cały czas jej efekty, przy okazji korygując jej założenia tak, by w ogólnym rozrachunku stała się ona jeszcze efektywniejsza.
Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..