Trafiamy wprost do odbiorców, którzy są zainteresowani Twoją ofertą.
Opracowujemy kompleksowe działania remarketingowe na Facebooku oraz w Google.
Zamów darmową wycenę
Projektujemy skuteczne kreacje i komunikaty, które wywołują konkretne działania
Zapewniamy świetne realizacje przyjmujące postać banerów, promocyjnych video, jak również grafik produktowych, które są zarówno estetyczne, a także w 100 procentach angażujące.
Dbamy o ich spójność z Twoim brandem oraz o to, aby były widoczne i rozpoznawalne.
Dbamy o ich spójność z Twoim brandem oraz o to, aby były widoczne i rozpoznawalne.
W efekcie: cieszysz się kreacjami, które są zarazem ładne, estetyczne, spójne, a to wszystko sprawia, że pozwalają Ci na realizację celów Twojej firmy.
Zamów darmową wycenę
Trafiamy do doskonale sprecyzowanych grup Twoich odbiorców
Wykorzystujemy remarketing, aby docierać do użytkowników, którzy wstępnie byli zainteresowani Twoją ofertą, ale z jakichś powodów finalnie z niej nie skorzystali.
Stosujemy do tego wszystkie dostępne narzędzia remarketingowe. Zarówno te oferowane przez Facebooka (banery, video i wiele innych), jak i te udostępniane przez Google (wyszukiwarka, reklamy display, YouTube czy Gmail).
Stosujemy do tego wszystkie dostępne narzędzia remarketingowe. Zarówno te oferowane przez Facebooka (banery, video i wiele innych), jak i te udostępniane przez Google (wyszukiwarka, reklamy display, YouTube czy Gmail).
W efekcie: docierasz do dokładnie określonych grup odbiorców, którzy mają ogromny potencjał, aby stać się Twoimi klientami, a co za tym idzie - robić u Ciebie regularne zakupy 😊.
Zamów darmową wycenę
Precyzyjnie określamy budżety mediowe
Szczegółowo wybieramy kanały dotarcia oraz określamy użytkowników, do których chcemy trafić. Na tej podstawie dokładnie planujemy media i wyznaczamy budżety, które są nam potrzebne do realizacji tych działań.
W ramach tej działalności planujemy całe lejki sprzedażowe, których celem jest maksymalizacja Twojej sprzedaży.
Dodatkowo, wspieramy się kampaniami ogólnymi - pozwalającymi na wyodrębnienie najbardziej wartościowych odbiorców.
W ramach tej działalności planujemy całe lejki sprzedażowe, których celem jest maksymalizacja Twojej sprzedaży.
Dodatkowo, wspieramy się kampaniami ogólnymi - pozwalającymi na wyodrębnienie najbardziej wartościowych odbiorców.
W efekcie: masz pewność, że Twój budżet w dobrych rękach, a każda wydana z niego złotówka, realnie przekłada się na wyniki finansowe Twojej firmy.
Zamów darmową wycenę
Prowadzimy kampanie, które generują dla Ciebie zyski
Po przygotowaniu wszystkich grafik i kreacji, określeniu budżetu oraz wybraniu grup docelowych, do których kierowany ma być remarketing – uruchamiamy kampanie promocyjne.
W trakcie ich trwania, regularnie weryfikujemy osiągane rezultaty, prowadzimy testy, a także wprowadzamy niezbędne zmiany i korekty. Dzięki tej cyklicznie prowadzonej optymalizacji wybieramy tylko formaty i sposoby promocji, które przynoszą najlepsze efekty i gwarantują Ci nie tylko zwrot poniesionych nakładów - ale przede wszystkim generowanie faktycznych zysków ze sprzedaży.
To sprawia, że zapewniamy Ci największą efektywność przy jednoczesnym zachowaniu niskiego poziomu kosztów promocji.
W trakcie ich trwania, regularnie weryfikujemy osiągane rezultaty, prowadzimy testy, a także wprowadzamy niezbędne zmiany i korekty. Dzięki tej cyklicznie prowadzonej optymalizacji wybieramy tylko formaty i sposoby promocji, które przynoszą najlepsze efekty i gwarantują Ci nie tylko zwrot poniesionych nakładów - ale przede wszystkim generowanie faktycznych zysków ze sprzedaży.
To sprawia, że zapewniamy Ci największą efektywność przy jednoczesnym zachowaniu niskiego poziomu kosztów promocji.
W efekcie: wiesz, że Twoje kampanie są doskonale zoptymalizowane, a osiągane z ich tytułu wyniki – najlepsze z możliwych.
Zamów darmową wycenę
Jak to działa?
Każda współpraca z naszymi klientami podzielona jest na 3 główne kroki:
1. Plan
W pierwszym kroku dokładnie planujemy całą naszą pracę. Pozyskujemy wiedzę na temat Twojej firmy, rynku oraz konkurencji, a także zdobywamy informacje na temat użytkowników, wobec których mają być prowadzone kampanie remarketingowe.
W tym czasie planujemy też budżety, określamy formaty reklamowe, jak i przygotowujemy same kreacje.
W tym czasie planujemy też budżety, określamy formaty reklamowe, jak i przygotowujemy same kreacje.
2. Konfiguracja
W kolejnej fazie przystępujemy do wyboru najlepszych miejsc reklamowych oraz bezpośrednio konfigurujemy wszystkie kampanie.
Pamiętamy także o instalacji profesjonalnych narzędzi analitycznych, które w dalszych działaniach pozwolą nam na monitorowanie zachowania użytkowników w Twoim serwisie (dokonywanych przez nich zakupów, porzuconych koszyków, a nawet produktów, które wyświetlili).
Pamiętamy także o instalacji profesjonalnych narzędzi analitycznych, które w dalszych działaniach pozwolą nam na monitorowanie zachowania użytkowników w Twoim serwisie (dokonywanych przez nich zakupów, porzuconych koszyków, a nawet produktów, które wyświetlili).
3. Uruchomienie i optymalizacja
Ostatni krok stanowi uruchomienie działań skupionych wokół remarketingu za pomocą Facebooka i Googla oraz ich nieustanna optymalizacja celem osiągnięcia jak najlepszych wyników - dla Ciebie i Twojej firmy 😊!
Zamów prowadzenie kampanii remarketingowych, dzięki którym
dotrzesz do klientów, którzy chcą skorzystać z Twojej oferty.
Czeka na Ciebie:
dotrzesz do klientów, którzy chcą skorzystać z Twojej oferty.
Czeka na Ciebie:
Doskonałe formaty reklamowe
spójne, kreatywne, estetyczne, ale przede wszystkich dopasowane do miejsc, z których korzystają Twoi klienci.
spójne, kreatywne, estetyczne, ale przede wszystkich dopasowane do miejsc, z których korzystają Twoi klienci.
Pełna skuteczność
objawiająca się wzrostem sprzedaży pośród osób już kiedyś miały kontakt z Twoją marką.
objawiająca się wzrostem sprzedaży pośród osób już kiedyś miały kontakt z Twoją marką.
Pewny zarobek
czyli to, na co jako przedsiębiorca, liczysz najbardziej 😊.
czyli to, na co jako przedsiębiorca, liczysz najbardziej 😊.
Remarketing na Facebooku i w Google - akcje i kampanie remarketingowe
Remarketing jest innowacyjną formą reklamy, która pozwala na docieranie do odbiorców, którzy już wcześniej weszli w interakcję z daną marką. Interakcja ta mogła polegać np. na kliknięciu w reklamę, obejrzeniu filmu promocyjnego, zostawieniu lajka lub udostępnieniu danej treści w mediach społecznościowych lub po prostu na wizycie na stronie internetowej danej firmy.
Remarketing pozwala docierać do osób, które wstępnie są już zainteresowane daną ofertą, jednak jeszcze z niej nie skorzystały, czego powodem mogły być następujące sytuacje:
Dany użytkownik wie, co chce kupić, ale ciągle szuka najatrakcyjniejszej oferty – na taką osobę z pewnością zadziała remarketing oferujący zniżki lub inne formy promocji
Dany odbiorca chciał dokonać zakupów, ale w ostatniej chwili musiał je przerwać np. w wyniku awarii komputera, nadchodzącego szefa czy ciekawskiej żony 😊. Tutaj z pewnością wystarczy zwykłe przypomnienie o ofercie, aby zachęcić go do zakupów.
Użytkownik nie jest do końca zdecydowany, ciągle odkłada podjęcie decyzji o zakupie i potrzebuje argumentu, który finalnie przekona go do sfinalizowania transakcji. W tej sytuacji idealnym rozwiązaniem będzie nadanie odpowiedniego stopnia pilności (np. że promocja na dany produkt kończy się za kilka dni).
Oczywiście, zdarza się również tak, że dana osoba trafiła na reklamę lub stronę przez przypadek, wcale nie jest zainteresowana konkretnym asortymentem i z pewnością nie zamierza go kupić. W tym przypadku można mówić, że remarketing wobec niej będzie nieskuteczny. Na szczęście takich przypadków jest bardzo mało 😊.
Remarketing pozwala docierać do osób, które wstępnie są już zainteresowane daną ofertą, jednak jeszcze z niej nie skorzystały, czego powodem mogły być następujące sytuacje:
Dany użytkownik wie, co chce kupić, ale ciągle szuka najatrakcyjniejszej oferty – na taką osobę z pewnością zadziała remarketing oferujący zniżki lub inne formy promocji
Dany odbiorca chciał dokonać zakupów, ale w ostatniej chwili musiał je przerwać np. w wyniku awarii komputera, nadchodzącego szefa czy ciekawskiej żony 😊. Tutaj z pewnością wystarczy zwykłe przypomnienie o ofercie, aby zachęcić go do zakupów.
Użytkownik nie jest do końca zdecydowany, ciągle odkłada podjęcie decyzji o zakupie i potrzebuje argumentu, który finalnie przekona go do sfinalizowania transakcji. W tej sytuacji idealnym rozwiązaniem będzie nadanie odpowiedniego stopnia pilności (np. że promocja na dany produkt kończy się za kilka dni).
Oczywiście, zdarza się również tak, że dana osoba trafiła na reklamę lub stronę przez przypadek, wcale nie jest zainteresowana konkretnym asortymentem i z pewnością nie zamierza go kupić. W tym przypadku można mówić, że remarketing wobec niej będzie nieskuteczny. Na szczęście takich przypadków jest bardzo mało 😊.
X
Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
X
Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..
×