Prowadzimy skuteczne kampanie reklamowe, które generują sprzedaż w mediach społecznościowych.
wypowiadasz kiedy chcesz
Nielimitowana ilość kampanii
- Podpięcie narzędzi analitycznych
- Analiza konkurencji
- Analiza dotychczasowych działań reklamowych
- Strategia oparta o lejek sprzedażowy
- Analiza FanPage
- Wdrożenie Facebook Pixel w witrynie
- Mierzenie skuteczności i zarządzanie kampanią
- Cross-device
- Przygotowanie tekstów reklam
- Testy A/B
- Wybór grup odbiorców (z wykluczeniami)
- Dopasowanie miejsca emisji
- Ustawienie lokalizacji
- Budowanie stałej grupy odbiorców
- Comiesięczny indywidualny raport
- Stały kontakt z opiekunem: tel. / email
- Stały nadzór nad kampanią
- Cykliczna optymalizacja ręczna
- Rekomendacje kontrolowane przez specjalistę
- Rozwiązywanie problemów z reklamami
- Obsługa przez 3 miesiące za darmo w momencie podjęcia działań SEO
wypowiadasz kiedy chcesz
Nielimitowana ilość kampanii
- Podpięcie narzędzi analitycznych
- Analiza konkurencji
- Analiza dotychczasowych działań reklamowych
- Strategia oparta o lejek sprzedażowy
- Audyt FanPage
- Wprowadzenie zaleceń modyfikacji FanPage
- Wdrożenie Facebook Pixel w witrynie
- Mierzenie skuteczności i zarządzanie kampanią
- Cross-device
- Stworzenie katalogu produktów w przypadku e-commerce
- Facebook Ads remarketing
- Przygotowanie tekstów reklam
- Testy A/B
- Zaangażowanie użytkownika CTA
- Dynamic Product Ads (dynamiczne kampanie produktowe w przypadku e-commerce)
- Wybór grup odbiorców (z wykluczeniami)
- Dopasowanie miejsca emisji
- Ustawienie lokalizacji
- Budowanie stałej grupy odbiorców
- Wiele grup docelowych
- Comiesięczny indywidualny raport
- Stały kontakt z opiekunem: tel. / email
- Stały nadzór nad kampanią
- Cykliczna optymalizacja ręczna
- Rekomendacje kontrolowane przez specjalistę
- Rozwiązywanie problemów z reklamami
- Obsługa przez 3 miesiące za darmo w momencie podjęcia działań SEO
- Hosting, domena, ssl na rok
wypowiadasz kiedy chcesz
Nielimitowana ilość kampanii
- Podpięcie narzędzi analitycznych
- Analiza konkurencji
- Analiza dotychczasowych działań reklamowych
- Strategia oparta o lejek sprzedażowy
- Analiza FanPage
- Wprowadzenie zaleceń modyfikacji FanPage
- Audience Insights – analiza grup odbiorców
- Wdrożenie Facebook Pixel w witrynie
- Mierzenie skuteczności i zarządzanie kampanią
- Cross-device
- Stworzenie katalogu produktów w przypadku e-commerce
- Facebook Ads remarketing
- Przygotowanie tekstów reklam
- Testy A/B
- Zaangażowanie użytkownika CTA
- Dynamic Product Ads (dynamiczne kampanie produktowe w przypadku e-commerce)
- Wybór grup odbiorców (z wykluczeniami)
- Dopasowanie miejsca emisji
- Ustawienie lokalizacji
- Budowanie stałej grupy odbiorców
- Wiele grup docelowych
- Typy reklamy dostosowane pod grupy docelowe
- Comiesięczny indywidualny raport
- Stały kontakt z opiekunem: tel. / email
- Stały nadzór nad kampanią
- Cykliczna optymalizacja ręczna
- Rekomendacje kontrolowane przez specjalistę
- Rozwiązywanie problemów z reklamami
- Obsługa przez 3 miesiące za darmo w momencie podjęcia działań SEO
- Hosting, domena, ssl na rok
- Audyt UX
Tworzymy skuteczne kreacje, obok których nie da się przejść obojętnie
Dbamy o to, aby były spójne z Twoją marką, a jednocześnie dały się zauważyć, tym samym docierając do konkretnych użytkowników.
Dobieramy najlepsze grupy odbiorców, którzy mają potencjał, by stać się Twoimi klientami
Określamy demografię, lokalizację oraz szereg innych cech, którymi wyróżniają się osoby mające największe szanse na stanie się Twoimi lojalnymi klientami.
Dokładnie planujemy budżety mediowe
Szczegółowo ustalamy harmonogram promocji, wybieramy daty, rodzaje kampanii, a także dobieramy docelowe grupy odbiorców. Następnie, zajmujemy się pełną analityką, monitoringiem, a przede wszystkim optymalizacją naszych działań.
Wszystko po to, aby zachować jak największą efektywność, przy efektywnym i dobrze zaplanowanym wykorzystaniu Twojego budżetu reklamowego.
Realizujemy kampanie, które przynoszą Ci zyski
Personalizujemy przekaz, testujemy grupy odbiorców, różne warianty kreacji oraz tekstów, a także szereg innych możliwości.
Do tych działań wykorzystujemy m.in. profesjonalne narzędzia analityczne, Facebook Pixel, które pozwalają nam na jeszcze bardziej dokładne planowanie kampanii i trafianie bezpośrednio do Twoich potencjalnych klientów.
Jak to działa?
1. Plan i strategia
W tym miejscu planujemy również budżety, określamy grupy docelowe, jak i wybieramy najlepsze formy promocji na Facebooku.
2. Konfiguracja
3. Uruchomienie i optymalizacja
Wszystko po to, aby wycisnąć z nich maksimum korzyści, przy zachowaniu optymalnego poziomu kosztów.
i miej pewność, że Twoja reklama dociera wprost do Twoich odbiorców.
Czeka na Ciebie:
która nie tylko dotrze i zaciekawi Twoich odbiorców, ale będzie również spójna z Twoją marką.
dzięki której zrealizujesz swoje cele biznesowe.
czyli to, na co jako przedsiębiorca, liczysz najbardziej 😊.
Reklama na Facebooku – promocyjne kampanie Facebook Ads
Facebook jest potężną platformą społecznościową, dającą ogromne możliwości reklamowe, z których na co dzień z powodzeniem korzystają miliony firm z całego świata. Portal zrzesza wokół siebie setki milionów użytkowników z całego świata, a wielką zaletą tego rodzaju medium jest fakt, iż Facebook pozwala na docieranie do bardzo konkretnych grup klientów - dobieranych na podstawie setek zmiennych. Z powodzeniem można bowiem wybierać swoich odbiorców ze względu na ich płeć, lokalizację, zainteresowania, wykonywany zawód, wiek, a także wiele, wiele innych cech.
Facebook Ads daje także dużą elastyczność w zakresie samych kreacji marketingowych. Za jego pomocą można bowiem przeprowadzać bardzo skuteczne kampanie banerowe, realizować świetne reklamy przy użyciu formatów video, jak i bardzo precyzyjnie docierać z promocją produktów sprzedawanych w sieci.
Kolejną zaletą jest oferowana przez Facebook Ads możliwość testowania, konfigurowania oraz optymalizowania swoich działań. Wbudowany algorytm przy pomocy odpowiedniego specjalisty od Facebook Ads pozwala na osiąganie pozytywnych wyników, które można realizować za pomocą zasięgów, klików, udostępnień, lead’ów, czy po prostu konwersji liczonej jako sprzedaż.
Facebook i jego siła sprzedaży
Czy Facebook jest tylko pożeraczem czasu i źródłem rozrywki? Okazuje się, że nie!
Jest także doskonałym kanałem sprzedażowym!
Jeszcze kilka lat temu nie było możliwości prowadzenia bezpośredniej sprzedaży przez facebooka, stosowało się wówczas marketing mający na celu przyciągnięcie potencjalnego klienta do sklepu, zarówno tego stacjonarnego jak i tego internetowego.
Dziś wygląda sprawa dużo inaczej – istnieje możliwość założenia „sklepu” na facebooku, jednakże musi się on odnosić do istniejącego sklepu internetowego.
Jakie korzyści daje prowadzenie działalności sprzedażowej na „fejsie”?
Przede wszystkim możliwość dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów. Koszty takiego promowania nie muszą być duże, jednakże odpowiednio przemyślane. Bardzo ważne jest właściwe targetowanie swojej oferty, by środki przeznaczone na reklamę nie były przejadane na wyświetlenia osobom, które z góry wiadomo, że nie będą zainteresowane naszą ofertą. Dopasowana reklama to przede wszystkim lepsza skuteczność i poczucie dobrze wydanych pieniędzy.
W jaki sposób promować swoje produkty na facebooku?
Możliwości jest wiele. Jedną z najczęściej wybieranych, związanych z niskim kosztem, jest samodzielne promowanie produktu lub usługi na grupach. Wiąże się to jednak z ryzykiem usunięcia danej osoby z grupy ze względu na spam, jak również możliwość usunięcia konta przez administrację facebooka, ze względu na dużą liczbę zgłoszeń danego profilu. Drugą możliwością jest wykupienie płatnej reklamy, dzięki której dane produkty czy też usługi będą pojawiały się osobom będącym w kręgu potencjalnego zainteresowania – przy źle skonfigurowanej kampanii reklamowej istnieje ryzyko zbędnego wydania pieniędzy na ukazywanie się reklamy osobom, które z różnych względów nie będą zainteresowane – w szczególności ma to miejsce w przypadku firm lokalnych, oferujących swoje usługi na rzecz osób z danego regionu.
Czy warto więc inwestować w reklamę na facebooku?
Tak, jeżeli ma się wiedzę o tym, w jaki sposób optymalizować kampanię. W przeciwnym wypadku osiągnięty efekt może być wysoce daleki od tego, który był zakładany. Dobrze jest mieć więc kogoś znajomego, kto ma o tym pojęcie, lub też zlecić taką kampanię profesjonalnej agencji, posiadającej doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych na facebooku. Taka firma poprowadzi kampanię od A do Z, monitorując cały czas jej efekty, przy okazji korygując jej założenia tak, by w ogólnym rozrachunku stała się ona jeszcze efektywniejsza.
Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..