Media społecznościowe
mail
telefon
szukaj
w górę
18 lat na rynku !

Reklamy Google Ads w Gmail

Wykorzystujemy pocztę Gmail, aby trafiać bezpośrednio do określonych grup docelowych.

Przygotowujemy kreacje oraz teksty, wybieramy grupy odbiorców i budżety, a przede wszystkim realizujemy skuteczny marketing przy użyciu skrzynek pocztowych.
Zamów darmową wycenę

Stawiamy na:

Reklamy Google Ads w Gmail - Dotarcie - ikona

Dotarcie

dobieramy odbiorców i tworzymy reklamy, które realizują zakładane cele
Reklamy Google Ads w Gmail - Konwersję - ikona

Konwersję

szczegółowo planujemy każdy krok promocji, aby doprowadzić do wykonania konkretnej akcji
Reklamy Google Ads w Gmail - Sprzedaż - ikona

Sprzedaż

robimy to, na czym najbardziej Ci zależy, czyli odpowiadamy za wzrost sprzedaży
Lokalny
850 zł
Jednorazowa opłata aktywacyjna:
1800zł  850zł
Obsługiwany budżet do 5000zł netto
Bezpieczna umowa,
wypowiadasz kiedy chcesz
Nielimitowana ilość kampanii/grup reklam
Nielimitowane słowa kluczowe
Pełna konfiguracja konta reklamowego:
- Podpięcie narzędzi analitycznych
- Dodanie wykluczeń
Dostosowanie kampanii idealnie pod potrzeby:
- Dopasowanie przybliżone, do wyrażenia i ścisłe
- Planer słów kluczowych
- Kampanie long tail
- Wiele tekstów reklam minimum 4
- Testy ab
- Reklamy elastyczne displayowe
- Reklamy dynamiczne
- Rekomendacje kontrolowane przez specjalistę
- Rozwiązywanie problemów z reklamami
- Integracje z innymi narzędziami: Callpage, Search Ads 360, Callback24, Smartsupp
Kampania przeprowadzona w oparciu o lejek sprzedażowy:
MinisterstwoReklamy CSS – Google Shopping -20% taniej
Gratis!
  • Obsługa przez 3 miesiące za darmo w momencie podjęcia działań SEO
Standardowy
1750 zł
Jednorazowa opłata aktywacyjna:
2850zł  1200zł
Obsługiwany budżet do 15000zł netto
Bezpieczna umowa,
wypowiadasz kiedy chcesz
Nielimitowana ilość kampanii/grup reklam
Nielimitowane słowa kluczowe
Pełna konfiguracja konta reklamowego:
- Podpięcie narzędzi analitycznych
- Dodanie wykluczeń
- Wykluczenie stron nieodpowiednich
Dostosowanie kampanii idealnie pod potrzeby:
- Dopasowanie przybliżone, do wyrażenia i ścisłe
- Planer słów kluczowych
- Kampanie long tail
- Wiele tekstów reklam minimum 4
- Testy ab
- Smart rekomendacje
- Beta testy Google Ads
- Reklamy elastyczne displayowe
- Reklamy dynamiczne
- Rekomendacje kontrolowane przez specjalistę
- Rozwiązywanie problemów z reklamami
- Integracje z innymi narzędziami: Callpage, Search Ads 360, Callback24, Smartsupp
Kampania przeprowadzona w oparciu o lejek sprzedażowy:
MinisterstwoReklamy CSS – Google Shopping -20% taniej
Gratis!
  • Obsługa przez 3 miesiące za darmo w momencie podjęcia działań SEO
  • Hosting, domena, ssl na rok
Kompleksowy
2850 zł
Jednorazowa opłata aktywacyjna:
3200zł  1800zł
Obsługiwany budżet do 30000zł netto
Bezpieczna umowa,
wypowiadasz kiedy chcesz
Nielimitowana ilość kampanii/grup reklam
Nielimitowane słowa kluczowe
Pełna konfiguracja konta reklamowego:
- Podpięcie narzędzi analitycznych
- Dodanie wykluczeń
- Wykluczenie stron nieodpowiednich
- Analiza konkurencji
Dostosowanie kampanii idealnie pod potrzeby:
- Dopasowanie przybliżone, do wyrażenia i ścisłe
- Planer słów kluczowych
- Kampanie long tail
- Wiele tekstów reklam minimum 4
- Testy ab
- Smart rekomendacje
- Beta testy Google Ads
- Search na bazie feed PLA
- Reklamy elastyczne displayowe
- Reklamy dynamiczne
- Rekomendacje kontrolowane przez specjalistę
- Rozwiązywanie problemów z reklamami
- Reklamy lightbox
- Integracje z innymi narzędziami: Callpage, Search Ads 360, Callback24, Smartsupp
Kampania przeprowadzona w oparciu o lejek sprzedażowy:
MinisterstwoReklamy CSS – Google Shopping -20% taniej
Gratis!
  • Obsługa przez 3 miesiące za darmo w momencie podjęcia działań SEO
  • Hosting, domena, ssl na rok
  • Audyt UX
Reklamy Google Ads w Gmail - Przygotowujemy teksty oraz kreacje, których celem jest jak najlepsza prezentacja Twojej oferty

Przygotowujemy teksty oraz kreacje, których celem jest jak najlepsza prezentacja Twojej oferty

Zawieramy w nich wszystko, co najważniejsze, aby przekonać Twoich odbiorców do wykonania konkretnej akcji (zakupu, zostawienia kontaktu, czy po prostu kliknięcia i przejścia na stronę).

Dbamy przy tym także o spójność, aby reklama w poczcie Gmail odzwierciedlała ton oraz styl, w jakim komunikuje się cała Twoja marka.
W efekcie: wiesz, że materiały użyte do promocji są najwyższej klasy, a dodatkowo w jasny sposób komunikują Twoją markę.
Zamów darmową wycenę
Reklamy Google Ads w Gmail - Określamy budżety mediowe oraz osoby, do których skrzynek ma trafić reklama

Określamy budżety mediowe oraz osoby, do których skrzynek ma trafić reklama

Wykorzystujemy zarówno listy remarketingowe, jak i inne cenne dane (płeć, zawód, wiek, zainteresowania, lokalizację itp.), aby trafiać wprost do osób, których potencjał zakupowy jest największy.

Na tej podstawie dobieramy również odpowiednie budżety pozwalające w opłacalny sposób docierać do odbiorców, a przede wszystkim generować sprzedaż.
W efekcie: trafiasz przekazem wyłącznie do ludzi, którzy wykazują predyspozycje, aby stać się Twoimi klientami. A co za tym idzie – Twoje pieniądze są wydawane w bardzo efektywny sposób.
Zamów darmową wycenę
Reklamy Google Ads w Gmail - Dbamy o cały przebieg, jak i wynik kampanii

Dbamy o cały przebieg, jak i wynik kampanii

Rozpoczynamy działania promocyjne, które następnie przez cały czas trwania kampanii regularnie doglądamy i optymalizujemy. W ten sposób uzyskujemy najlepszą efektywność sprzedażową, jak i kosztową - realnie przyczyniając się do sukcesu Twojej firmy.
W efekcie: obserwujesz, jak Twoja sprzedaż wzrasta i cieszysz się regularnie generowanymi zyskami.
Zamów darmową wycenę

Jak to działa?

Każda współpraca z naszymi klientami podzielona jest na 3 główne kroki:
Strzałka

1. Plan

Każdą kampanię poprzedza opracowanie szczegółowego planu, do którego zalicza się badanie Twojej firmy, konkurencji, odbiorców, jak i ogólnego otoczenia rynkowego.

Pozyskanie tych informacji daje nam możliwość przejścia do kolejnych czynności polegających na przygotowaniu kampanii: w tym określeniu ich celów, planowanych budżetów, czy chociażby przygotowaniu kreacji marketingowych.
Strzałka

2. Konfiguracja

W następnym kroku całość jest przez nas przygotowywana i konfigurowana. Ustalamy grupy odbiorców, czas trwania kampanii, przydzielamy budżety do konkretnych akcji, a także wykonujemy szereg innych czynności niezbędnych do uruchomienia promocji.
Strzałka

3. Uruchomienie i optymalizacja

Na ostatniej prostej przechodzimy do fazy uruchomienia działań promocyjnych w skrzynce Gmail. Następnie, cały czas analizujemy wyniki, wyciągamy wnioski oraz przeprowadzamy niezbędne zmiany i aktualizacje.

Efektem tego jest rozwój Twojej sprzedaży, przy jednoczesnym zachowaniu niskich kosztów promocji w Gmail.
Zamów prowadzenie kampanii Google Ads w Gmail
i promuj się przy wykorzystaniu najpopularniejszej skrzynki pocztowej.

Czeka na Ciebie:
Reklamy Google Ads w Gmail - Trafność - ikona
Trafność
dzięki której docierasz do konkretnych odbiorców, na których najbardziej Ci zależy.
Reklamy Google Ads w Gmail - Konwersja - ikona
Konwersja
wyrażona w wysokiej sprzedaży, generowaniu leadów lub innych wskaźnikach, które są dla Ciebie wartościowe.
Reklamy Google Ads w Gmail - Zaskakująco pozytywne wyniki - ikona
Zaskakująco pozytywne wyniki
czyli wzrost sprzedaży, na którym w szczególności Ci zależy 😊!
Imię i nazwisko
Telefon
Adres email
Strona www
Treść

Reklama Google Ads w Gmail – kampanie promocyjne przy pomocy skrzynki pocztowej

Reklama w Google Ads przy pomocy poczty mailowej Gmail jest kolejnym z niezwykle ciekawych sposobów promocji. Jej niebywałą zaletą jest fakt, że daje ona możliwości docierania do szczegółowo określonych grup odbiorców - odpowiadających wystawcom pod względem przejawianych zainteresowań, wykonywanego zawodu, wieku, płci, jak i lokalizacji, w której się znajdują.

Promocja przy użyciu Gmaila polega na bardzo prostym mechanizmie. Reklamy dystrybuowane tą drogą prezentowane są bowiem zawsze na samej górze listy otrzymanych wiadomości e-mail (zazwyczaj są to maksymalnie 2 sztuki). Naturalnie, są one odpowiednio oznaczone tak, aby odbiorca zdawał sobie sprawę, że to reklama. Jednak to nie umniejsza ich skuteczności. Po kliknięciu (“otwarciu”) takiej wiadomości, użytkownikom zazwyczaj ukazuje się kreacja reklamowa lub baner, uzupełniony w tekst oraz towarzyszący mu przycisk CTA. Celem tego typu kampanii jest zazwyczaj przekonanie użytkownika do kliknięcia i przejścia na stronę docelową typu landing page.
Dbamy o ekologię! Za każdą podpisaną umowę sadzimy jedno drzewo!
posadzimy.pl
X
success
Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
X
error
Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..
×