Zalety naszej oferty:
Czym jest pozycjonowanie stron?
Działania, które wykonywane są przez specjalistów w obrębie strony (onsite) jak i poza nią (offsite) możemy podzielić na działania wykonywane systematycznie, jak również okresowo.
W przypadku takich działań jak pozyskiwanie linków (link building) czy też dostarczanie wartościowych treści (content marketing) mówimy o działaniach systematycznych, do grupy działań okresowych możemy zaliczyć ponowne audyty stron (reaudyty wykonywane są co kilka miesięcy, jak również przed zapowiedzianymi aktualizacjami algorytmu i po aktualizacjach algorytmów wyszukiwarek, które nie były w żaden sposób zapowiedziane).
W zależności od stopnia trudności fraz (słów kluczowych), siły konkurencji, budżetu czy też struktury strony, efekty mogą pojawić się w różnej perspektywie czasu – może to być okres kilku tygodni, a może być to nawet i kilka miesięcy.
dziedziny pozycjonowania
Pozycjonowanie
lokalne
Pozycjonowanie lokalne ma na celu dotarcie do klientów z najbliższego otoczenia danej firmy. Mowa tu o poziomie osiedla, gminy, powiatu czy też województwa. W tym celu wykorzystuje się zarówno własną stronę jak i Google Moja Firma.
Dwupłaszczyznowe działanie daje szerokie spektrum możliwości, pozwalając na osiągnięcie co najmniej zadowalających efektów, zwłaszcza w zakresie budowania świadomości marki, co w dzisiejszych czasach jest rzeczą wręcz obowiązkową.
Pozycjonowanie
sklepów
Pozycjonowanie sklepów to nie tylko poprawienie pozycjo słów kluczowych w sieci, lecz również dotarcie do szerszego grona odbiorców.
W przypadku sklepów internetowych ważne jest również zbudowanie odpowiedniej widoczności zarówno dla kategorii jak i produktów się w niej znajdujących.
Ile kosztuje usługa?
Wszystkie podane ceny, są cenami netto miesięcznie (usługa cykliczna!)
Okres umowy:
wypowiadasz kiedy chcesz!
Dodatkowo korzystamy
ze sztucznej inteligencji!
Co zawiera nasza usługa?
-
AUDYT SEO
Sprawdzamy, czy Twoje SEO działa tak, jak powinno.Audyt SEO pozwala na dokładne zbadanie sytuacji, w jakiej znajduje się dana strona internetowa. W ramach audytu sprawdza się występowanie błędów technicznych, szybkość ładowania strony, poprawność funkcjonowania wszystkich elementów, wydajność serwera, widoczność strony oraz pozycje poszczególnych słów kluczowych (również na tle konkurencji). Analizuje się również duplikację treści, zewnętrzną oraz wewnętrzną, mapę witryny jak również poprawność instrukcji dla robotów.SZCZEGÓŁY -
OPTYMALIZACJA TECHNICZNA
Badamy funkcjonowanie serwisu pod kątem jego poprawności.Optymalizacja techniczna polega na poprawieniu szybkości ładowania się strony, usunięcia błędów wskazanych w wykonanym uprzednio audycie, jak również dopasowaniu strony internetowej do współczesnych standardów. Optymalizacja ta pozwala nie tylko na uzyskiwanie lepszych wyników w rozmaitych narzędziach audytowych, lecz przekłada się również na zachowania użytkowników w obrębie witryny, m.in. poprzez wykorzystywanie przycisków CTA czy odpowiednio zaprojektowanych ścieżek klienta.SZCZEGÓŁY -
OPTYMALIZACJA TREŚCI
Poprawiamy błędne treści i dodajemy nowe.Optymalizacja treści ma na celu poprawienie struktury nagłówków, dopasowanie treści do rodzaju odbiorcy jak również odpowiednie wykorzystywanie słów kluczowych. W procesie tym minimalizuje się również zjawisko duplikacji treści, odbywającej się zarówno wewnętrznie (w ramach strony) jak i zewnętrznie (zbieżność treści z innymi stronami).SZCZEGÓŁY -
LINK BUILDING
Pozyskujemy odnośniki, które zapewniają Ci lepszą widoczność.Link building polega na pozyskiwaniu wartościowych linków, prowadzących do konkretnych stron docelowych. Odpowiednio prowadzone linkowanie pozwala na osiągnięcie lepszych pozycji w wynikach wyszukiwań konkretnych słów kluczowych. Poza wyższymi pozycjami, udaje się uzyskać wzrost ruchu co przekłada się na konwersję.SZCZEGÓŁY -
STRATEGIA POZYCJONOWANIA
Ustalamy dokładny plan, z rekomendacjami na przyszłość.Strategia pozycjonowania jest swoistą mapą, wskazującą zespołowi drogę do osiągnięcia sukcesu. Określa ona działania, jakie działania mają być realizowane i w jakiej formie, by móc w danym przypadku osiągnąć założone cele. Założone cele polegają nie tylko na poprawie pozycjo słów kluczowych, kecz również na wzroście wartościowego ruchu w obrębie witryny.SZCZEGÓŁY -
ANALIZA WYNIKÓW I RAPORTOWANIE
Na bieżąco analizujemy efekty i postępy naszych działan.Określenie efektywności pracy byłoby niemożliwe bez zbierania szerokiego zakresu danych i poddania ich wnikliwej analizie. Analizujemy sytuację strony wielopłaszczyznowo, tworząc dla klientów raporty zawierające najważniejsze informacje, dokładnie opisujące sytuację bieżącą witryny.SZCZEGÓŁY
Słowa kluczowe
Dlaczego są takie ważne?
Ruch organiczny
Jak go wykorzystać?
Dlaczego warto inwestować w SEO?
Plan działań
Pozycjonujemy strony www na każdym CMS!
Wykonujemy pozycjonowanie i optymalizacje SEO stron internetowych opartych na wszystkich systemach zarządzania treścią!
Pozycjonujemy zarówno te najbardziej popularne systemy CMS jak Wordpress, Drupal czy Joomla, jak również te mniej znane. Wspieramy także polskie platformy takie jak Quick.Cms czy WebWave.
Nasze doświadczenie pozwala nam także na pozycjonowanie stron opartych na praktycznie każdym systemie zarządzania treścią!
Śmiało dzwoń, chętnie na wszystkie
odpowiem i doradzę!
Zadzwonię do Ciebie!
Efekty naszej pracy
Zobacz przykłady dotychczasowych działań i referencje zadowolonych Klientów!
Wypełnij formularz
i skorzystaj z naszej
darmowej wyceny.
Wybierz usługę, która Cię interesuje:
Jeśli nie masz jeszcze swojej strony internetowej wpisz nazwę firmy, dzięki temu będziemy
mogli zaproponować rozwiązania odpowiednie dla Twojego biznesu.