REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
§ 1
Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu Internetowego www.ministerstworeklamy.pl prowadzonego przez MinisterstwoReklamy Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowskich Górach, przy ul. Gliwickiej 35 wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach pod numerem KRS 0000376859 zwaną dalej Usługodawcą.
§ 2
SŁOWNICZEK POJĘĆ
- Usługodawca – spółka działająca pod firmą MinisterstwoReklamy.pl, będąca jednocześnie zarządcą Serwisu Internetowego www.ministerstworeklamy.pl;
- Klient – podmiot zawierający z Usługodawcą umowę o świadczenie Usług w ramach Serwisu Internetowego www.ministerstworeklamy.pl;
- Serwis Internetowy www.ministerstworeklamy.pl – aplikacja dostępna pod adresem www.ministerstworeklamy.pl prowadzona przez Usługodawcę zwana dalej Serwisem;
- Użytkownik – podmiot korzystający z Serwisu www.ministerstworeklamy.pl;
- Usługa – świadczenie Usługodawcy na rzecz Klienta w ramach Serwisu Internetowego www.ministerstworeklamy.pl.
§ 3
Przedmiotem działalności Serwisu jest:
- marketing internetowy – działania takie jak np. pozycjonowanie czy kampanie AdWords, polegające na przesyłaniu informacji marketingowej i pozyskiwaniu klientów;
- systemy sprzedażowe – tworzenie platform sprzedażowych mających na celu usprawnienie procesu sprzedaży pod kątem jakości, efektywności i skuteczności;
- strony internetowe – tworzenie stron internetowych, ich aktualizacja i modyfikacja oraz inne działania mające na celu kształtowanie wizerunku Klienta w Internecie;
- identyfikacja firmowa – zabiegi mające na celu stworzenie odpowiedniego, budzącego zaufanie wizerunku i poziomu rozpoznawalności Klienta;
- usługi towarzyszące
§ 4
Korzystanie z Serwisu może polegać na:
- przeglądaniu Serwisu w celu zapoznania się z oferowanymi Usługami, aktualnościami, promocjami, realizacjami, itp.;
- skorzystaniu z formularza w celu skontaktowania się z Usługodawcą,
- podaniu telefonu w celu uzyskania kontaktu z Usługodawcę
- zapisaniu się do Newslettera.
§ 5
Polityka Prywatności stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
§ 6
Szczegółowe kwestie dotyczące świadczonych usług oraz cen będą regulowane każdorazowo w umowie zawartej przez Usługodawcę z Klientem.
§ 7
- Usługodawca zastrzega sobie prawo jednostronnej zmiany Regulaminu. W wypadku zmiany regulaminu w trakcie realizacji umowy klient zostanie pisemnie poinformowany o każdej zmianie regulaminu. W wypadku barku akceptacji Regulaminu w trakcie realizacji umowy, jeżeli umowa ta będzie nawiązywać do postanowień Regulaminu klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od informacji o zmianie Regulaminu.
- Usługodawca zobowiązuje się powiadomić Użytkowników drogą elektroniczną o zmianie Regulaminu.
- Użytkownik ponosi odpowiedzialność za podanie adresu poczty elektronicznej, do którego nie ma dostępu, w szczególności adresu nieprawidłowego lub należącego do innego podmiotu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają obowiązujące regulacje prawne.
- Aktualny Regulamin jest dostępny pod adresem www.ministerstworeklamy.pl.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 08.04.2013