Sky-Shop, czyli polskie rozwiązanie e- commerce.
Sky-Shop to gotowa platforma stworzona z myślą o sklepach i hurtowniach internetowych. Oprogramowanie te działa w modelu SaaS, czyli w zamian za systematyczne płatności użytkownik dostaje pełne narzędzia do sprzedaży wraz z funkcjami wspomagającymi obsługę klienta. Usługodawcy są odpowiedzialni za hosting serwerów, bezpieczeństwo platformy i aktualizacje oprogramowania. Zarządzanie sklepem stworzonym w tym systemie nie wymaga znajomości kodu HTML. Sky-shop posiada aż 1200 funkcji, które wspomagają prowadzenie Twojego e- biznesu. Platforma umożliwia działania takie jak konfiguracja sklepu internetowego, zaprojektowanie grafiki w technologii RWD z wykorzystaniem kreatora szablonu sklepu oraz integrację z firmami kurierskimi, systemami płatności, serwisami aukcji internetowych i innymi narzędziami marketingowymi.
To rozwiązanie oferuje również zaawansowane moduły takie jak sprzedaż plików cyfrowych, integracje z hurtowniami lub MultiStore. Moduł integracji z hurtowniami platformy Sky-Shop umożliwia zaawansowaną konfiguracje Twojej witryny z dostawcą. Integracja pozwala chociażby na pobieranie artykułów z hurtowni wraz z cenami, ilościami, opisami, kategoriami i resztą parametrów w ciągu kilku minut. Moduł pozwala również na dostosowanie automatycznej aktualizacji stanów magazynowych do 8 razy na dobę i synchronizację bazy artykułów.
Sky-Shop, możliwości pozycjonowania systemu.
Poniżej postaramy się przedstawić niektóre możliwości optymalizacyjne SEO witryny oferowane przez oprogramowanie Sky-Shop.
Platforma pozwala na edycję meta tytułów, opisów i słów kluczowych, czyli meta tagów. Meta tagi to dosłownie znaczniki, które znajdują się w kodzie źródłowym Twojego sklepu internetowego. Możesz je znaleźć w sekcji nagłówkowej dokumentów 'HEAD', meta tagi służą do opisu ich zawartości i mogą mieć pośredni albo bezpośredni wpływ na SEO twojej witryny.
Meta title to tytuł Twojej strony widoczny w wynikach wyszukiwania Google, który wpływa na pozycję Twojej witryny w Google.
Meta opis to tekst, który wyświetla się w wynikach wyszukiwania pod meta tytułem danej strony. Meta opisy nie mają wpływu na pozycję Twojego sklepu, ale oddziałują na współczynnik klikalności, czyli dobrze skonstruowany meta opis zwiększa liczbę wejść na stronę. Trzeba jednak zawsze brać pod uwagę algorytm Google, który czasami sam wybiera pasujący fragment tekstu i wyświetla go jako meta opis strony.
Meta słowa kluczowe to wybrane przez Ciebie frazy, które są najmocniej powiązane z tematyką Twojej witryny. Ten znacznik różni się od poprzednich, ponieważ nie jest widoczny w wyszukiwarce, a jedynie w kodzie.
Modyfikacja wymienionych wyżej parametrów możliwa jest w panelu administracyjnym, aby tego dokonać należy wejść w zakładkę „Marketing -> Ustawienia SEO -> Ustawienia SEO -> Ogólne”
Meta tagi dla produktów i kategorii są w pełni tym samym, czym dla strony głównej, ale ich konfiguracja znajduje się w innym miejscu panelu administracyjnego.
Produkty: „Produkty -> Lista produktów - > Produkt, który Cię interesuje -> SEO/Notatka”.
Kategorie: „Produkty -> Kategorie -> Kategoria, która Cię interesuje -> SEO/Link”.
Śmiało dzwoń, chętnie na wszystkie
odpowiem i doradzę!
Zadzwonię do Ciebie!
Na platformie Sky-Shop istnieje możliwość ustawienia reguł tworzenia meta tytułów, dzięki czemu przy dużych asortymentach działanie te nie jest aż tak czasochłonne.
System Sky-shop pozwala także na dodawanie wpisów do pliku robots.txt Twojej witryny. Przy użyciu tego narzędzia jesteś w stanie określić zakres indeksowania obejmujący Twój sklep internetowy. Wykonać te działania możesz w sekcji „Marketing -> Ustawienia SEO - > Ustawienia SEO -> Zaawansowane”.
Następnym etapem optymalizacji jest zapobieganie indeksowaniu wybranych podstron. Dzięki platformie Sky-Shop nie musisz wprowadzać żadnych zmian w kodzie strony. Decyzję o indeksowaniu danej podstrony możesz podjąć z poziomu panelu administracyjnego. Platforma posiada również funkcję automatycznego generowania mapy strony. Mapa strony to zbiór wszystkich adresów podstron należących do Twojej witryny, która w większości przypadków występuje w pliku sitemap.xml. Dzięki niej roboty Google łatwiej poruszają się w obrębie Twojego sklepu internetowego.
W systemie Sky-Shop mapę stronę można generować automatycznie w zakładce „Marketing -> Ustawienia SEO -> Mapa strony”.
Pozostałe funkcjonalności, które oferuje platforma to:
- konfiguracja przekierowania 301 dla usuniętych artykułów, kategorii i podstron;
- modyfikacja tytułu kategorii (nagłówka H1);
- określenie alternatywnych opisów grafiki umieszczonej na Twoim sklepie (pomagających w indeksowaniu Twojej witryny);
- dodawanie opisów kategorii;
- możliwość wykupienia certyfikatu SSL;
- worzenie landing page z wybranymi produktami;
- dostosowanie do urządzeń mobilnych;
- możliwość określenia przyjaznych adresów URL.
Podsumowanie
Dzięki tak rozbudowanym wsparciu optymalizacji SEO, możemy w łatwy sposób stworzyć poprawnie zoptymalizowany serwis, który pozwoli na dalsze skuteczne działania pozycjonerskie. Jeśli potrzebujesz pomocy z stworzeniem lub obsługą swojego serwisu na platformie Sky-Shop, skontaktuj się z naszym Doradcą klienta, który dogłębnie wytłumaczy wszystkie możliwości dla Twojej branży i określi zasady współpracy.