Media społecznościowe
mail
telefon
szukaj
w górę

Pokaż fakturę za usługi online - damy 20% taniej na stałe!

--> KONTAKT <--
19 lat na rynku !

Regulamin hosting

Regulamin świadczenia usługi hostingowej przez MinisterstwoReklamy.pl Sp. z o. o.

I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zakres Usługi hostingowej, warunki świadczenia Usługi hostingowej, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usługi hostingowej, tryb postępowania reklamacyjnego.Regulamin obowiązuje bez względu na formę, w jakiej Klient zawarł Umowę.
  2. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej https://www.ministerstworeklamy.pl/dokumenty/regulamin-hosting.pdf w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient oraz wydrukowanie. Każdy może zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
  3. Usługa hostingowa prowadzona jest przez spółkę pod firmą MinisterstwoReklamy.pl Sp. z o. o. z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ul. Styczyńskiego 6/2,wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000376859;REGON: 241853339, NIP: 6452521002, w dalszej części Regulaminu jako: MinisterstwoReklamy.pl
  4. Niniejszy regulamin jest jednocześnie integralną część transakcji zawieranej pomiędzy Klientem a MinisterstwoReklamy.pl i wraz z pozostałymi dokumentami sporządzanymi przy zawarciu umowy sprzedaży stanowi wypełnienie obowiązku informacyjnego przewidzianego treścią art. 12 ust. 1 oraz art. 18 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 t.j. z dnia 2020.02.21).
  5. 5. W zakresie świadczonej Usługi hostingowej, kontakt z MinisterstwoReklamy.pluzyskać można w godzinach pracy od 09.00 do 14.00 od pn. do pt.:
    • • pod numerem telefonu: 791 493 287,
    • • za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: biuro@ministerstworeklamy.pl,
  6. Kontakt korespondencyjny z MinisterstwoReklamy.plmożliwy jest z wykorzystaniem następującego adresu do doręczeń, służącego również w trakcie obsługi reklamacyjnej: MinisterstwoReklamy.pl sp. z o. o., ul. Styczyńskiego 6/2, 42-600 Tarnowskie Góry
  7. MinisterstwoReklamy.pl ma prawo zmiany treści Regulaminu w wyniku zmiany obowiązujących przepisów oraz w wyniku wprowadzenia nowych Usług. MinisterstwoReklamy.pl jest zobowiązane do poinformowania Klienta o wprowadzonych zmianach. W przypadku braku wypowiedzenia umowy przez Klienta w ciągu 14 dni od doręczenia zawiadomienia, uznaje się, że akceptuje on postanowienia nowego Regulaminu.

II. ODESŁANIE DO REGULAMINU ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W RAMACH SERWISU MINISTERSTWOREKLAMY.PL. POTWIERDZENIE ZNAJOMOŚCI REGULAMINÓW

  1. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach serwisu MinisterstwoReklamy.pl regulujące m.in. świadczenie usług drogą elektroniczną przez MinisterstwoReklamy.pl sp. z o. o., procedurę składania zamówień na poszczególne usługi, w tym Usługę zdefiniowaną niniejszym regulaminem, a także wszelkie uprawnienia Klienta związane z zawartą umową (w tym m.in. prawo odstąpienia od umowy, tryb składania reklamacji, tryb rozwiązywania sporów).
  2. Korzystanie z Usług przez Klienta potwierdza znajomość treści niniejszego Regulaminu orazRegulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach serwisu MinisterstwoReklamy.pl, a także akceptację ich postanowień.
  3. MinisterstwoReklamy.pl może rozwiązać umowę względem Klienta w trybie natychmiastowym w przypadku naruszenia zobowiązań wysłowionych w rozdziale VI.
  4. Rozwiązanie umowy nie zwalnia Klienta z wywiązania się z zobowiązań względem MinisterstwoReklamy.pl istniejących w dniu rozwiązania umowy.
  5. Dostęp do informacji o zmianach dotyczących sposobu i zakresu świadczenia usług przez MinisterstwoReklamy.ploraz do informacji, których wymóg dostarczania Klientom wynika z obowiązujących przepisów prawa, MinisterstwoReklamy.plbędzie realizowałom.in. poprzez zamieszczenie stosownych informacji w ramach Strony.

III. DEFINICJE

  1. Aktywacja Usługi - udostępnienie Klientowi przez MinisterstwoReklamy.pl funkcjonalności i zasobów oferowanych przez Usługę.
  2. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  3. Dokument proforma - dokument wystawiany przez MinisterstwoReklamy.pl przed dokonaniem płatności i stanowiący podstawę jej wniesienia.
  4. Klient – osoba fizycznao pełnej zdolności do czynności prawnych, osoba prawna, względnie jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej (posiadająca zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych),która korzysta z Usługi hostingowej;Gdy Klientem nie jest osoba fizyczna domniemywa się, że jest on reprezentowany przez przedstawiciela, upoważnionego do reprezentowania Klienta w świetle obowiązujących przepisów prawa.
  5. KC - Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U.2020.1740 t.j. z dnia 2020.10.08).
  6. Konsument –Klient będący osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. MinisterstwoReklamy.pl –Usługodawca – MinisterstwoReklamy.pl Sp. z o. o. z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ul. Gliwickiej 35,wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000376859;REGON: 241853339, NIP: 6452521002.
  8. Okres abonamentowy – okres trwający 12 miesięcy, w którym MinisterstwoReklamy.pl świadczy Usługę w ramach uiszczonej Opłaty abonamentowej.
  9. Opłata abonamentowa - uiszczane z góry przez Klienta na rzecz MinisterstwoReklamy.pl wynagrodzenie za świadczenie Usług.
  10. Przedsiębiorca – Klient będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną, o której mowa w art. 331 § 1, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  11. Przedsiębiorca traktowany jak Konsument–Klient będący osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, której na podstawie szczególnych przepisów prawa przysługują konkretne uprawnienia.Postanowienia niniejszego Regulaminu dotyczące Klienta będącego Konsumentem stosuje się również do takiego Przedsiębiorcy, z wyłączeniem przepisów: art. 563 KC oraz art. 567 § 2 KC i art. 558¹ zdanie drugie KC.
  12. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usługi hostingowej przez MinisterstwoReklamy.pl Sp. z o. o.
  13. Strona – serwis internetowy www.ministerstworeklamy.pl ;
  14. Świadczenie usługi drogą elektroniczną - wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne.
  15. Usługi – Określone w niniejszym Regulaminie Usługi hostingowe świadczone przez MinisterstwoReklamy.pl na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  16. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z dnia 2020.03.03).

IV. ZAMÓWIENIE USŁUG. PŁATNOŚCI.

  1. Zamówienie Usługi może zostać złożone w każdej formie wskazanej w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach serwisu MinisterstwoReklamy.pl
  2. Przy składaniu zamówienia Klient zobowiązany jest do podania danych kontaktowych (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail), a także wszystkich niezbędnych danych do wystawienia faktury.
  3. Jednorazowa opłata abonamentowa w ustalonej przez strony Umowy wysokości powinna być dokonana z góry, na wskazany w dokumencie proforma lub fakturze VAT rachunek bankowy MinisterstwoReklamy.pl w terminie wskazanym na dokumencie proforma lub fakturze, która przesyłana jest przy zawieraniu Umowy na wskazany przez Klienta adres.
  4. MinisterstwoReklamy.pl, przed zakończeniem opłaconego Okresu abonamentowego Usługi, przesyła Klientowi dokument proforma obejmujący Opłatę abonamentową za kolejny Okres abonamentowy. W razie nieuiszczenia przez Klienta Opłaty abonamentowej za kolejny Okres abonamentowy, po upływie opłaconego Okresu abonamentowego, Usługa zostanie zablokowana po uprzednim pisemnym wezwaniu Klienta do zapłaty. Otrzymanie przez MinisterstwoReklamy.pl wpłaty Opłaty abonamentowej spowoduje odblokowanie dostępu do Usług w ciągu 24 godzin. Brak zapłaty Opłaty abonamentowej za kolejny Okres abonamentowy, w terminie miesiąca od zakończenia Okresu abonamentowego, skutkować będzie definitywnym zaprzestaniem świadczenia Usługi, w tym usunięciem wszelkich plików Klienta zamieszczonych na serwerach.
  5. Opłata abonamentowa jest płatna w całości jednorazowo, tzn. nie może zostać wniesiona za okres krótszy niż długość Okresu abonamentowego.
  6. MinisterstwoReklamy.pl wystawi fakturę VAT w terminie do 7 dni od daty odnotowania wpłaty na rachunku bankowym. Faktura VAT jest wysyłana pocztą elektroniczną lub listem na wskazany adres. Klient upoważnia MinisterstwoReklamy.pl do wystawienia faktur VAT na należności wynikające z niniejszej Umowy bez swojego podpisu.

V. ZOBOWIĄZANIA USŁUGODAWCY

  1. MinisterstwoReklamy.pl zobowiązuje się do ciągłego i nieprzerwanego świadczenia Usługi, za którą Klient wniósł Opłatę abonamentową, o ile nie doszło do wyłączenia usługi z przyczyn leżących po stronie Klienta, lub innych przyczyn niezależnych od MinisterstwoReklamy.pl.
  2. O planowanych przez MinisterstwoReklamy.pl przerwach w dostarczaniu Usług, wynikających z konieczności przeprowadzenia prac konserwacyjnych lub modernizacyjnych Klienci będą informowani za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  3. MinisterstwoReklamy.pl nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych dostępowych do zarządzania Usługą Klienta z winy Klienta lub za skutki przekazania przez Klienta osobom trzecim loginu i hasła.
  4. MinisterstwoReklamy.pl nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku:
    • braku ciągłości świadczenia Usług z powodu wypadków losowych, pozostających poza kontrolą MinisterstwoReklamy.pl np. powódź, pożar, trzęsienie ziemi, inne klęski żywiołowe, awaria sprzętowa, awaria łączy telefonicznych i transmisyjnych, w tym międzynarodowych;
    • nieprawidłowego korzystania z Usług przez Klienta oraz działania osób trzecich;
    • publikacji określonych treści na stronach serwisu Klienta;
    • podania przez Klienta nieprawdziwych danych osobowych i/lub kontaktowych przy zamówieniu Usługi;
    • naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu lub Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach serwisu MinisterstwoReklamy.pl.

VI. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG

  1. W niniejszym Regulaminie MinisterstwoReklamy.pl zaleca minimalne wymogi techniczne w celu właściwego korzystania z Usług. MinisterstwoReklamy.pl nie gwarantuje, że każdy układ konfiguracyjny sprzętu elektronicznego posiadany przez Klienta, umożliwi korzystanie z Usług. W przypadku użytkowania przez Klienta sprzętu lub oprogramowania, które nie spełniają warunków technicznych określonych poniżej, MinisterstwoReklamy.pl zastrzega, że może to negatywnie oddziaływać na jakość Usług świadczonych drogą elektroniczną.
  2. Prawidłowe korzystanie z Usług MinisterstwoReklamy.pl obwarowane jest następującymi, minimalnymi warunkami po stronie Klienta:
    1. Posiadaniem systemu teleinformatycznego z dostępem do sieci Internet gwarantującego korzystanie z przeglądarki Internet Explorer w wersji 9 lub nowszej, Google Chrome w wersji 4.0 lub nowszej, Firefox w wersji 3.8 lub nowszej lub Safari w wersji 5.1 lub nowszej. Dla urządzeń z systemem operacyjnym Android pełną funkcjonalność zapewnia przeglądarka Google Chrome na Androidzie 4.0 lub nowszym, natomiast dla urządzeń z systemem operacyjnym iOS jest to przeglądarka Safari na iOS 7.
    2. Włączeniem obsługi JavaScript oraz umożliwieniem dopisywania plików cookies w przeglądarce internetowej systemu teleinformatycznego Klienta;
    3. Zainstalowanie Klienta poczty elektronicznej jak np. Microsoft Outlook oraz Outlook Express, Mozilla Thunderbird, jeżeli korzystanie z poczty elektronicznej odbywa się z pominięciem funkcjonalności Konto.
  3. MinisterstwoReklamy.pl zapewnia Klientom tajemnicę komunikacji, która obejmuje informacje przekazywane w publicznej sieci Internet, dane dotyczące i wprowadzone przez Klientów tylko w obrębie systemu teleinformatycznego MinisterstwoReklamy.pl i tylko w przypadku, w którym informacje objęte tajemnicą komunikacji nie są jawne z zasady lub ich ujawnienie nie jest niezbędne dla prawidłowego świadczenia usługi, której dotyczą. Informacje objęte tajemnicą komunikacji mogą zostać ujawnione jedynie w przypadkach określonych umową lub przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Informacje objęte tajemnicą komunikacji mogą być przetwarzane przez MinisterstwoReklamy.pl tylko wówczas, gdy przetwarzanie ich jest przedmiotem usługi świadczonej Klientom lub jest niezbędne do jej prawidłowego wykonania lub nadzoru nad prawidłowym działaniem systemu teleinformatycznego MinisterstwoReklamy.pl.
  4. Niezgodne z Regulaminem i zakazane są wszelkie działania Klienta mogące spowodować jakiekolwiek utrudnienia lub zaburzenia normalnego funkcjonowania Usługi lub innych usług świadczonych przez MinisterstwoReklamy.pl, a także polegające na dostarczaniu przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, w tym propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od podejmowania działań polegających na rozsyłaniu niezamówionej informacji handlowej (spam). Zakazane jest nadto wykorzystywanie przez Klienta Usługi w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub zagrażający bezpośrednio uzasadnionym interesom MinisterstwoReklamy.pl. MinisterstwoReklamy.pl ma prawo zablokować dostęp do Usługi z ważnych przyczyn, w szczególności w razie odnotowania działań określonych w niniejszym ustępie, stwierdzenia nieprawidłowości w korzystaniu z Usługi, wystąpienia okoliczności, które mogłyby narazić na szkodę MinisterstwoReklamy.pl lub innych Klientów. W takiej sytuacji MinisterstwoReklamy.pl nie ponosi względem Klienta odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z zablokowania dostępu do Usługi. Klient, którego Usługi zostały zablokowane zgodnie ze zdaniem poprzedzającym, nie może nabyć nowej Usługi bez zgody MinisterstwoReklamy.pl. W przypadku naruszenia przez Klienta zasad opisanych w niniejszym postanowieniu, MinisterstwoReklamy.pl może powiadomić właściwe organy o stwierdzeniu lub podejrzeniu naruszenia przepisów prawa, a nadto ma prawo domagać się naprawienia szkody poniesionej w wyniku bezprawnych działań Klienta.
  5. Klient zobowiązany jest do korzystania z Usługi w sposób zgodny z jej przeznaczeniem, przepisami prawa obowiązującego na terytorium Polski, postanowieniami Regulaminu, oraz ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet, w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla MinisterstwoReklamy.pl.
  6. MinisterstwoReklamy.pl wykonuje codziennie kopie zapasowe swoich serwerów. Kopie wykonywane są na wypadek awarii systemów dyskowych.
  7. Klient jest zobowiązany do wykonywania regularnych kopii zapasowych danych swojego konta.
  8. Wypełniając obowiązek określony w art. 6 pkt 1 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, MinisterstwoReklamy.pl informuje, iż ze względu na publiczny charakter sieci Internet, korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną, w tym w szczególności usług hostingowych może powodować ryzyko wystąpienia zagrożeń związanych m.in. z pozyskiwaniem i modyfikowaniem danych Klientów lub narażeniem na otrzymywanie spamu oraz rozprzestrzenianie złośliwego i szkodliwego oprogramowania (wirusów komputerowych, koni trojańskich, robaków internetowych itp.). MinisterstwoReklamy.pl dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia bezpieczeństwa korzystania z serwisu, jednakże nie jest w stanie zagwarantować Klientom korzystania pozbawionego zagrożeń przykładowo wymienionych w zdaniu poprzedzającym. Celem zminimalizowania ryzyka wystąpienia ww. niebezpieczeństw, Klienci powinni wdrażać odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, polegające w szczególności na stosowaniu oprogramowania antywirusowego oraz aplikacji typu firewall, jak również zabezpieczaniu poufności danych dostępowych Klientów używanych w sieci Internet.
  9. MinisterstwoReklamy.pl zastrzega sobie prawo do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku rażącego naruszenia postanowień Regulaminu, korzystania z Usługi niezgodnie z polskim prawem, zasadami netykiety oraz gdy działania prowadzone przez Klienta wpływają na szkodę MinisterstwoReklamy.pl. W sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym MinisterstwoReklamy.pl nie ma obowiązku zwrotu całości/części Opłaty abonamentowej wniesionej za okres, w którym MinisterstwoReklamy.pl zaprzestało świadczenia Usług.
  10. MinisterstwoReklamy.pl ma prawo niezwłocznie zaprzestać świadczenia usług danemu Klientowi, bez prawa zwrotu niewykorzystanej Opłaty abonamentowej, w szczególności w następujących przypadkach:
    1. gdy konto Klienta wpływa na stabilność i dostępność serwera, w przypadku korzystania przez Klienta z usługi hostingu;
    2. gdy klient działa na szkodę innych użytkowników Usługi lub użytkowników sieci Internet;
    3. gdy Klient złamie postanowienia Regulaminu;
    4. gdy Klient korzysta z Usługi niezgodnie z jej przeznaczeniem i określonymi parametrami, a w szczególności umieszczając elementy (np. pliki danych) wykorzystywane przez inne serwisy nieutrzymywane przez Usługodawcę;
    5. gdy Klient wykorzystuje usługi hostingowe do rozsyłania spamu. Zabronione jest:
      1. korzystanie z baz adresowych zakupionych przez Internet do wysyłania poczty e-mail;
      2. korzystanie z baz adresowych pozyskanych w inny sposób bez uzyskania wcześniejszej zgody od każdego, kogo adres znajduje się w bazie adresowej;
      3. wysyłanie korespondencji jednorazowo do dużej liczby adresów e-mail;
      4. wysyłanie masowej korespondencji na inne środki elektronicznego przekazu bez udokumentowanej zgody na otrzymywanie takiej korespondencji przez odbiorcę;
    6. gdy Klient korzysta z nieakceptowanych treści, do których należą m.in.: pirackie oprogramowanie; oprogramowanie hakerskie i spamerskie; strony i fora dyskusyjne z nielegalną zawartością (w tym o tematyce warez, HYIP); serwisy typu „hosting plików”, w tym plików graficznych, audio, video, plików archiwów; mirrory i backup innych serwerów; wszelkiego rodzaju Proxy; IRC; bramki i boty; e-dysk czyli wykorzystanie konta jako przechowalni plików niepowiązanych z umieszczonymi w ramach konta stronami www.
  11. Zabronione jest instalowanie skryptów, które są powszechnie znane z generowania wysokiego obciążenia, m.in. rożnego rodzaju „ADDERY”, duże fora internetowe, czaty internetowe, skrypty aukcji internetowych i wymiany bannerów. W przypadku, gdy działania skryptów działają niekorzystnie na prawidłowe funkcjonowanie Usług uruchomionych na serwerze, MinisterstwoReklamy.pl zastrzega sobie prawo do wyłączenia konta klienta do czasu rozwiązania problemu, a w przypadku braku reakcji, prawo do całkowitej blokady konta Klienta.
  12. Zabronione jest publikowanie na serwerze MinisterstwoReklamy.pl treści objętych ochroną praw autorskich, prawem ochrony znaków towarowych, ochroną tajemnicy handlowej i ochroną informacji zastrzeżonych, bez posiadania przez Klienta stosownych uprawnień.
  13. Przestrzeń dyskowa dla Klienta jest nieograniczona, jednakże przy zastosowaniu zasady fair-share, tj. zabronione jest przechowywanie na serwerze MinisterstwoReklamy.pl treści, które w sposób znaczny zwiększają rozmiar konta Klienta w stosunku do pozostałych klientów, zwłaszcza jeśli pliki nie są związane z utrzymywanym serwisem internetowym. W przypadku zaistnienia sytuacji o której mowa w zdaniu poprzedzającym, Strony ustalą dodatkowe wynagrodzenie należne MinisterstwoReklamy.pl za udostępnienie Klientowi dodatkowej, dedykowanej przestrzeni na serwerze. W przypadku braku porozumienia co do wysokości wynagrodzenia Klient będzie zobligowany do usunięcia plików z serwera. Jeżeli względy funkcjonalne będą uzasadniały zmianę rodzaju usługi, MinisterstwoReklamy.pl może zaoferować Klientowi, w miejsce Usługi, nabycie usługi hostingu dedykowanego, w której Klient ma do dyspozycji ściśle określone, wcześniej umówione zasoby lub rozwiązać Umowę w przypadku braku zgody Klienta na zmianę rodzaju usługi.
  14. W przypadku zawieszenia konta przez MinisterstwoReklamy.pl i braku możliwości dalszego utrzymywania konta na hostingu, MinisterstwoReklamy.pl w miarę możliwości zaproponuje Klientowi usługę alternatywną, spełniającą wymagania Klienta.

VII. RODZAJ I ZAKRES USŁUG HOSTINGOWYCH

  1. Na Usługę składają się następujące świadczenia:
    1. konto poczty elektronicznej – polegające na udostępnieniu drogą elektroniczną usługi służącej do przesyłania, odbierania oraz archiwizowania wiadomości tekstowych lub multimedialnych, tzw. wiadomości e-mail;
    2. serwer wirtualny – polegający na udostępnieniu Klientowi wyodrębnionego fragmentu serwera dedykowanego, który znajduje się na fizycznym komputerze stale podłączonym do sieci. Za pomocą serwera wirtualnego można udostępniać serwery pocztowe, FTP i www.
    3. panel administracyjny – polegający na udostępnieniu Klientowi narzędzi do samodzielnej administracji swoim serwerem, kontem e-mail, bazami danych.
    4. support techniczny – polegający na zapewnieniu komunikacji na indywidualne żądanie Klienta z osobami realizującymi obsługę Klienta w zakresie świadczonej Usługi.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie: Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach serwisu MinisterstwoReklamy.pl, przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony. O wszelkich zmianach Regulaminu MinisterstwoReklamy.pl poinformuje poprzez zamieszczenie informacji na Stronie. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Spółkę w terminie 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Spółki o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. Niniejsza wersja Regulaminu obowiązuje od 17.02.2025 i uchyla poprzednią wersję Regulaminu.

REGULAMIN PDF

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ
Zadzwoń:
Zostaw numer, oddzwonimy
Ankieta
Opowiedz nam o swojej firmie, a my powiemy Ci jakich działań potrzebujesz
WYPEŁNIJ SZYBKĄ ANKIETĘ
Nasz zespół

Wypełnij formularz
i skorzystaj z naszej
darmowej wyceny.

Wybierz usługę, która Cię interesuje:

Proszę wybrać przynajmniej jedną usługę
Proszę wprowadzić prawidłowy adres e-mail
Proszę wprowadzić prawidłowy nr telefonu
Proszę podać adres strony www albo nazwę firmy

Jeśli nie masz jeszcze swojej strony internetowej wpisz nazwę firmy, dzięki temu będziemy
mogli zaproponować rozwiązania odpowiednie dla Twojego biznesu.

Dziękujemy za przesłanie formularza! Ups. Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
Dbamy o ekologię! Za każdą podpisaną umowę sadzimy jedno drzewo!
posadzimy.pl
X
success
Dziękujemy.
Twoja wiadomość została wysłana poprawnie
X
error
Twoja wiadomość nie została wysłana.
Wypełnij pola wymagane..
×