Jak osiągnąć wysoką pozycję w wyszukiwarce Google? Aspekty pozycjonowania lokalnego.
Bielsko-Biała to urokliwe miasto leżące u stop Beskidów posiadające unikalny górski charakter i znaczny potencjał inwestycyjny, który można wykorzystać dzięki pozycjonowaniu stron internetowych.
Pozycjonowanie stron www to proces polegający na doprowadzeniu danej witryny na pierwsze strony wyników wyszukiwania Google, który składa się z takich elementów jak link building, optymalizacja witryny pod SEO oraz systematyczne tworzenie treści nasyconych frazami kluczowymi .
Natomiast pozycjonowanie lokalne to zbiór działań mających ten sam cel, ale prowadzi się je na ograniczonym obszarze geograficznym i jest głównie przeznaczone dla takich działalności jak:
- salony fizjoterapii, kosmetyczne i fryzjerskie,
- firmy budowlane i remontowe,
- gabinety medyczne i dentystyczne,
- biura radców prawnych.
Śmiało dzwoń, chętnie na wszystkie
odpowiem i doradzę!
Zadzwonię do Ciebie!
Audyt SEO oraz optymalizacja SEO, czyli podstawy pozycjonowania
Podstawą każdego skutecznego pozycjonowania jest aktualna i odpowiednio zmodyfikowana witryna, dzięki której strona www będzie pozytywnie odbierana przez algorytmy Google. Podczas audytu specjalista SEO analizuje takie elementy strony jak:
- kod,
- treści umieszczone na stronie,
- grafiki zawarte na stronie,
- ogólny stan witryny.
Natomiast optymalizacja SEO to wdrożenie na serwis zaleceń płynących z audytu, polegająca na konfiguracji witryny zgodnie ze sztuką pozycjonowania.
Działania zawarte w optymalizacji SEO sprzyjające pozycjonowaniu:
- optymalizacja struktury kodu strony,
- poprawa szybkość ładowania się witryny,
- stworzenie mobilnej wersji strony,
- konfiguracja czytelnej struktury strony,
- nasycenie treści słowami kluczowymi,
- stworzenie profilu linków prowadzących do strony,
- dodanie atrybutów ALT do obrazków,
- zadbanie o przyjazny UX.
Dobieranie słów kluczowych
Podstawą do określenia odpowiednich słów kluczowych musi być zapytanie wpisywane przez Twoich potencjalnych klientów w wyszukiwarce Google. Zastanów się, czego mogą szukać i na tym przykładzie stwórz macierz słów kluczowych, którą wykorzystasz podczas tworzenia unikatowych treści.
Zwróć szczególną uwagę na frazy lokalne i Google Moja Firma
W przypadku pozycjonowania lokalnego słowa kluczowe muszą odnosić się do danego obszaru geograficznego, a wizytówka Google Moja Firma to całkowita podstawa, bez której prowadzenie skutecznego pozycjonowania lokalnego jest niemożliwe. Ten serwis umożliwia właścicielom firm na stworzenie profilu w wyszukiwarce Google, na którym mogą umieszczać pomocne dla potencjalnych klientów informacje takie jak:
- Numer telefonu,
- adres,
- godziny otwarcia,
- opinie klientów,
- a nawet menu, jeśli prowadzisz lokal gastronomiczny.
Jak wyprzedzić konkurencję dzięki pozycjonowaniu?
Osiągnięcie i utrzymanie wysokiego rankingu w wynikach wyszukiwania pozwoli na utrzymanie konkurentów w tyle, jednak należy pamiętać, iż przerwanie pozycjonowania może doprowadzić do utraty żmudnie wypracowanych pozycji i osiągniętej przewagi nad rywalami.
Koszt pozycjonowania w Bielsko-Białej
Szczegółową wycenę pozycjonowania stron www można wykonać po wcześniejszym dogłębnym zapoznaniu się z wybraną witryną. Na koszt wpływa jej wykonanie, aktualna pozycja i to, czy była już pozycjonowana.
Co wpływa na koszt pozycjonowania?
- Branża Twojej działalności,
- cel, który chcesz osiągnąć,
- nakłady inwestowane przez konkurencje,
- konkurencyjność wybranych przez Ciebie słów kluczowych.