Współpraca z klientem zaczęła się tak naprawdę od podstaw. Stworzyliśmy stronę internetową, która ma charakter informacyjny, jest prosta w obsłudze i przede wszystkim przygotowaliśmy ją pod optymalizację dla wyszukiwarek, ponieważ to jeden z najważniejszych czynników rankingujących stronę w Google.

Nasza wspólna przygoda zaczęła się w 2021 roku i dalej zdobywamy wysokie miejsca, dzięki pozycjonowaniu i płatnych kampaniach w Google.

Głównym problemem tej branży jest duża konkurencja i wysokie ceny prowadzenia działań marketingu internetowego, dlatego wyzwaniem było odpowiednia konfiguracja kampanii płatnych oraz przygotowanie strategii mającą na celu wynieść domenę wysoko w wynikach wyszukiwania.

Cel, który sobie postawiliśmy to: pozyskiwanie klientów, budowanie świadomości i zaufania marki

Etap.1

Stronę tworzyliśmy z wykorzystaniem Quick cms, wybraliśmy ten system ze względu na swoją prostotę, bezpieczeństwo i wydajność, która po latach potrafi być na wysokim poziomie.

Dla strony przygotowaliśmy odpowiednią i prostą architekturę zakładek, która bez problemu ma poprowadzić użytkownika do pożądanej podstrony. Wykorzystaliśmy odpowiednie nagłówki od h1 do h6.

Wprowadziliśmy treści, które są przyjazne dla SEO i zawierają bogatą ilość słów kluczowych, jest to jeden z najważniejszych czynników rankingujących domenę. W międzyczasie przeprowadziliśmy analizę konkurencji po to, aby dobrać odpowiednie słowa kluczowe, które mogliśmy wykorzystać do pisania treści na stronie. Przygotowaliśmy indywidualne grafikę wraz z logo, którą przygotowali nasi graficy.

Na zakończenie wprowadziliśmy kod śledzący aby móc mierzyć ruch i konwersję.

Etap.2

Regularne pozycjonowanie strony to klucz do sukcesu, niezależnie od branży. Strona zadebiutowała w lipcu i już w pierwszym miesiącu można było ujrzeć satysfakcjonujący wynik naszej pracy.

Wyniki z .01.07.2021 – 31.07.2021

Case Study - Wyniki jakie uzyskaliśmy po roku współpracy w branży transportowej w SEO/SEM - grafika 1

Tego miesiąca użytkowników było na stronie 242, a użytkownicy kontaktowali się z naszym klientem ponad 100 razy

Pomimo dobrego miesiąca nie można było spocząć na laurach i ciągle rozwijaliśmy stronę, która miała być prosta dla użytkowników i atrakcyjna dla wyszukiwarek.

Każdego miesiąca pisaliśmy i wprowadziliśmy przynajmniej jeden tematyczny artykuł oraz linkowanie na forach tematycznych i naszych zapleczach.

Case Study - Wyniki jakie uzyskaliśmy po roku współpracy w branży transportowej w SEO/SEM - grafika 2

Pod koniec 2021 osiągnęliśmy największy sukces. Wprowadziliśmy 14 dodatkowych podstron z miastami portowymi UK. Linki miast umieściliśmy na stronie głównej i prowadziły na podstrony, gdzie rozwijaliśmy odpowiedni content. Te działanie przyniosło wielu użytkowników, którzy finalnie przekuli się w leady.

Case Study - Wyniki jakie uzyskaliśmy po roku współpracy w branży transportowej w SEO/SEM - grafika 3

W strategii postawiliśmy również na linki z artykułów sponsorowanych na rynku brytyjskim.

Etap 3.

Im więcej kanałów dotarcia do klienta tym lepiej, dlatego skupiliśmy działania również na płatnych kampaniach Google Ads. SEO i Google Ads zazębiają się ze sobą i pomagają w zdominowaniu wyszukiwarki.

Wykorzystaliśmy 3 rodzaje kampanii: Searchowa (kampania w sieci wyszukiwania), Display Network (reklama banerowa) i Remarketing (reklama powracająca).

Kampanie Google Ads search i display pełniły bardziej rolę wzbudzenia świadomości dla danej grupy odbiorców. Gdy pozyskaliśmy odpowiednią ilość użytkowników stworzyliśmy listę remarketingową, dzięki której mogliśmy wracać do użytkowników.

Etap 4.

Podstawą istnienia w sieci jest nie tylko strona internetowa ale również odpowiednio zoptymalizowana wizytówka Google. W wizytówce umieściliśmy podstawowe dane kontaktowe, dzięki temu klienci w prosty sposób mogą nawiązać kontakt z firmą i uzyskać informację o usługach. Dodatkowo po zweryfikowaniu umieszczony zostaje wpis w Mapach Google, dzięki temu klienci mogą w prosty sposób dostać się do agencji.

Case Study - Wyniki jakie uzyskaliśmy po roku współpracy w branży transportowej w SEO/SEM - grafika 4

Przedstawione wyniki uzyskaliśmy tego roku lipiec 2022 – grudzień 2022

Podsumowanie

Nasza współpraca trwa już ponad rok i ciągle wykręcamy wysokie wyniki. Mamy swoje know – how w tej branży i wiem co robić aby użytkownicy trafiali na domenę. W przypadku pozycjonowania trzeba na nie poczekać, nie od razu Rzym zbudowano. Dlatego w międzyczasie warto skorzystać z kampanii Google Ads, która potrafi dowieść wyniki błyskawicznie.

Dobrze zoptymalizowana strona wraz z płatnymi kampaniami to klucz do sukcesu.

Chcesz, aby Twoja firma mogła pochwalić się podobnym sukcesem?

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać wycenę oraz profesjonalne wsparcie w promocji Twojej
firmy online.

WRÓĆ DO LISTY WSZYSTKICH CASE STUDY

PODZIEL SIĘ WPISEM:
Szukasz sprawdzonej agencji?
Zadzwoń:
Możesz też zostawić numer, oddzwonimy do Ciebie!
Igor Oleksik