Dwie pieczenie na jednym ogniu. To idealnie koreluje z tym, że organizując wydarzenie można zwiększyć ruch również na swoich profilach w Social Mediach.

Jeden z Tarnogórskich klubów piłkarskich obchodził swoje 100-lecie. Zwrócili się do mnie z prośbą o pomoc, to im pomogłem najlepiej jak umiałem!

1.Wydarzenie – 100-lecie klubu piłkarskiego

15 czerwca 2024 UKS Unia Strzybnica organizowała 100-lecie klubu. Za komunikację w Social Mediach odpowiadało MinisterstwoReklamy.pl. Przedstawiam teraz wyniki, jakie udało się wypracować tylko i wyłącznie działaniami organicznymi – 0 zł na kampanię sponsorowaną.

Głównym moim działaniem było utworzenie wydarzenia Facebooku. Dodawałem tam komunikaty i informację. To samo umieszczałem na głównym FanPage. Na lokalnych grupach dodawałem informacje i dzięki temu udało uzbierać się 331 osób, które kliknęły, że są zainteresowane. Warto dodać, że wydarzenie stworzone zostało 5 czerwca, a data jubileuszu to 15 czerwca więc prezentowane wyniki w całym case study obejmują tylko i wyłącznie 2 tygodniowe mojego działanie.

Szczegółowe informacje o wydarzeniu
Prawie każdego dnia dodawałem post, który zawierał:

  • plakat;
  • informację, ile inne kluby mają lat;
  • informację o pogodzie;
  • zapowiedź meczową;
  • podziękowania dla sponsorów;
  • prezentację atrakcji;
  • itp.

Impreza finalnie okazała się strzałem w dziesiątkę! Na jubileuszu pojawiło się ponad 2000 osób.

2.Wzrost świadomości marki za pomocą fanpage.

Przez dwa tygodnie moich działań 05.06.2024 – 16.06.2024 zasięg na Facebook’u osiągnął imponujący wynik 18 008 osób.

wykres z Facebooka
Porównując dokładnie ten sam zakres czasowy tylko w maju wynik jest bardzo dobry.

 

wykres z Facebooka
Zasięg na Facebooku

Poniżej przedstawiłem, jak moje działania wpłynęły na widoczność klubu w Internecie

05.05.2023 – 16.05.2023  –  4451

05.05.2024 – 16.05.2024 –   18008

Wzrost ruchu o 13557 osób. Tylko organicznie, bez płatnych reklam!

Udało się również zyskać 35 nowych obserwatorów.

Post o największym zasięgu:

2123 wyświetlenia i 62 interakcje.

Post Facebook
Liczba odwiedzin osób profilu na Facebooku przez 12 dni mojego działania wyniosła: 11 395.

W tym samym przedziale czasowym, czyli 12 dni w kwietniu wejść na FanPage było 4443.

Jeśli chcesz, żebyśmy zajęli się również Twoimi Social Mediami to zapraszam do kontaktu.
Marcel Huniak – Team Leader
m.huniak@MinisterstwoReklamy.pl
+48 791 493 287

PODZIEL SIĘ WPISEM:
Szukasz sprawdzonej agencji?
Zadzwoń:
Możesz też zostawić numer, oddzwonimy do Ciebie!
MinisterstwoReklamy