LinkedIn to sieć skupiająca specjalistów z całego świata w jednym miejscu. Jest bezpieczną przestrzenią do kontaktu, wymiany wiedzy, spostrzeżeń. Jednak na tym nie koniec.
LinkedIn to także świetne narzędzie do prezentacji Twojej firmy lub organizacji na międzynarodowej arenie.
Dzięki temu możesz zyskać nowe kontakty, promować swoją firmę, pozyskiwać nowych pracowników, a także prezentować swoje usługi oraz markę.
Przechodząc do meritum – stwórz stronę LinkedIn dla swojej firmy:
Krótki poradnik pozwoli Ci w łatwy sposób na utworzenie strony LinkedIn w kilku prostych krokach.
Aby utworzyć stron LinkedIn musisz posiadać własne konto prywatne.
Po zalogowaniu do konta LinkedIn:
1. Kliknij na ikonę PRACA.
2. Przewiń stronę w dół, aż odnajdziesz opcję „UTWÓRZ STRONĘ FIRMOWĄ”.
3. Wybierz rodzaj strony jaki chcesz utworzyć, do wyboru masz:
- FIRMA
- STRONA MARKI
- INSTYTUCJA EDUKACYJNA
4. Po wybraniu odpowiedniej opcji uzupełnij dane, o które jesteś proszony w formularzu
5. Następnie zaznacz pole wyboru mówiące o tym, że masz prawo działać w imieniu tej firmy, marki lub instytucji edukacyjnej oraz stworzyć stronę.
6. Kliknij „STWÓRZ STRONĘ”.
7. Gotowe! Twoja strona firmowa LinkedIn jest przygotowana do działania!