Przedstawiamy krótką instrukcję, opisującą w jaki sposób udzielić naszej agencji dostępu do Państwa wizytówki Google Moja Firma.

Krok 1

Proszę zalogować się na swoje konto Gmail, na którym założyli Państwo wizytówkę Google Moja firma swojej firmie..
Następnie należy kliknąć rozwijane menu, w prawym górnym rogu okna wyszukiwarki (krok 1.1).
Kolejno należy wybrać usługę Google „Moja Firma” (krok 1.2).

Krok 2

W panelu obsługi konkretnej wizytówki Google Moja Firma, z menu po lewej stronie wybrać kategorię „Zobacz profil”

Krok 3

Przejdź do „Ustawienia profilu firmy” klikając tą opcję.


Krok 4

Po kliknięciu pojawi się nowe okno konfiguracji. Należy wybrać opcję „Użytkownicy i dostęp”.


Krok 5

Trafisz na kolejny etap dodawania użytkownika do Profilu Google Moja Firma. Tutaj kliknij „Dodaj”.

Krok 6

W tym kroku dodajesz adres e-mail , który otrzymasz od naszych specjalistów, aby upoważnić nas do zarządzania wizytówką Google Moja Firma.

W przypadku zarządzania wizytówką zaznaczasz „Menedżer”.

NIE ZAPOMNIJ KLIKNĄĆ „ZAPROŚ”.

Gotowe!

Twoje zaproszenie trafi na naszą skrzynkę odbiorczą Gmail. Po jego akceptacji będziemy mogli rozpocząć prace konfiguracyjne.

Wróć do bazy wiedzy

PODZIEL SIĘ WPISEM:
Szukasz sprawdzonej agencji?
Zadzwoń:
Możesz też zostawić numer, oddzwonimy do Ciebie!
Adriana Wrochna