Zadzwoń do nas: +48 791 293 287 w godzinach 9:00-16:00
W pakiecie zawsze taniej!
RedCart to oprogramowanie przygotowane z myślą o sklepach internetowych działające w modelu SaaS, czyli w ramach abonamentu użytkownicy otrzymują dostęp do platformy sprzedażowej wraz z Obsługą Klienta. Użytkownik, który wykupi abonament, zyskuje dostęp do szeregu funkcjonalności, które pozwalają na personalizację sklepu internetowego. W modelu SaaS dostarczyciel usługi jest odpowiedzialny za rozwój oprogramowania, przeprowadzanie aktualizacji, dostarczenie materiałów pomocniczych i dokumentacji technicznej oraz bezpieczeństwo tej platformy e- commerce.
RedCart udostępnia użytkownikom ponad 1500 funkcji, które pomagają w rozwoju Twojej witryny. Oprogramowanie pozwala na otworzenie sklepu internetowego oraz umożliwia automatyzację procesów sprzedażowych Allegro i innych serwisów aukcyjnych. System RedCart daje możliwości integracji z 500 hurtowni, jak również z kurierami, systemami płatności, serwisami aukcyjnymi, porównywarkami oraz licznymi narzędziami marketingowymi. Można również używać tej platformy do sprzedaży w modelu dropshippingu.
Platforma RedCart daje możliwość pozycjonowania i pozwala na uzyskanie przyzwoitych miejsc w organicznych wynikach wyszukiwania, dzięki wbudowanym narzędziom SEO oraz rozwiązaniom takim jak przyjazne adresy URL. System sklepowy RedCart spełnia większość wymagań SEO. Do dyspozycji klientów są narzędzia, takie jak:
Oprogramowanie RedCart pozwala na samodzielną konfigurację metadanych istotnych dla pozycjonowania sklepu. Dzięki ich odpowiedniemu przygotowaniu sklep będzie widoczny w organicznych wynikach wyszukiwania.
W sekcji ustawienia podstawowe > SEO istnieje możliwość dodawania i edycji najważniejszych danych związanych ze stroną, czyli:
Platforma RedCart umożliwia dodawania unikatowych treści dla algorytmu, który decyduje o zaindeksowaniu strony jako adekwatnej do konkretnego zapytania wpisanego do wyszukiwarki. Im więcej unikalnej i atrakcyjnej treści w naszym serwisie, tym większa szansa na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Należy także pamiętać o dodaniu znaczników H1- H3, które można edytować w opisach kategorii produktowych oraz opisach produktów. Domyślnie ustawione do nazw kategorii i produktów są tylko znaczniki H1. Oprogramowanie oferuje również możliwość dodawania dodatkowych opisów oraz słów kluczowych dla kategorii produktowych i produktów. Należy zawsze mieć na uwadze, iż opisy produktów muszą zachęcać do zakupu i warto napisać je samemu ze względu na widoczność w sieci.
Wbudowany moduł bloga pozwala Ci na informowanie klientów o nowościach, trendach i akcjach specjalnych. Jednak najważniejszą funkcją bloga jest ściąganie ruchu do witryny i jak już zostało wcześniej wspomniane, algorytmy Google dają pierwszeństwo unikalnym i atrakcyjnym treściom, a moduł pozwala na ich regularne dodawanie.
Platforma IdoSell oferuje wiele więcej funkcjonalności przydatnych w pozycjonowaniu witryny takich jak:
Ważnym komponentem pozycjonowania jest analityka, która polega na zbadaniu ruchu i jego źródeł. Narzędzia takie jak Google Analytics i Google AdWords umożliwiają nie tylko na uruchomienie reklamy w wyszukiwarce i mierzenie ilości użytkowników w sklepie, ale także pozwalają na wyszukiwanie słów kluczowy, które powinny być zawarte opisie sklepu i produktów. Powyżej wymienione narzędzia można skonfigurować w zakładce ustawienia – podstawowe ustawienia – statystyki zewnętrzne.
Platforma RedCart umożliwia na zautomatyzowanie dodawania przyjaznych adresów URL, czyli krótki i zrozumiałych adresów, w których należy umieścić bardzo istotne pod względem wyszukiwarek słowa kluczowe, dzięki temu poruszanie się po serwisie jest łatwe i przyjemne. Przyjazne adresy URL działają też korzystnie na wyniki wyszukiwania.
Media społecznościowe to cenne źródło wartościowych linków do Twojej strony, więc pozycjonowanie sklepu przy ich wykorzystaniu powinno być elementem strategii budowania obecności Twojej firmy w sieci. Oprogramowanie RedCart pozwala na integrację sklepu na Facebooku, która daje Ci nowe źródło sprzedaży.
System e-commerce opisany powyżej daje wiele możliwości optymalizacji Twojej witryny, ale warto mieć na uwadze fakt, iż pozycjonowanie to proces ciągły i długofalowy. Nawet jeśli osiągniesz wysoką pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania, potem musisz walczyć o jej utrzymanie, więc jeśli chcesz prowadzić działania pozycjonerskie, a nie masz zamiaru tworzyć działu w firmie odpowiedzialnego za marketing internetowy, skontaktuj się z naszym Doradcą Klienta, który rozjaśni wszystkie Twoje wątpliwości i przeprowadzi z Tobą rozmowę o Twojej branży, dzięki której będzie w stanie zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.
Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%
Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.
Nie czekaj, tylko dołącz do ich grona już teraz
Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!