Bądź wyżej od konkurencji. Wypróbuj pozycjonowanie lokalne w Sosnowcu.
Celem SEO jest poprawa pozycji strony internetowej w wyszukiwarce Google. Obejmuje to takie rzeczy jak link building, projektowanie stron, które są przyjazne dla SEO, oraz tworzenie treści, które zawierają precyzyjnie ukierunkowane słowa kluczowe. Lokalne SEO, z drugiej strony, to zestaw procedur przeznaczonych do osiągnięcia tych samych celów, ale w regionie, a nie w całym kraju. Jest powszechnie wykorzystywany przez firmy w tym:
- salony fizjoterapii, kosmetyczne i fryzjerskie,
- firmy budowlane i remontowe,
- gabinety medyczne i dentystyczne,
- biura radców prawnych.
Śmiało dzwoń, chętnie na wszystkie
odpowiem i doradzę!
Zadzwonię do Ciebie!
Od czego zacząć?
Najbardziej istotnym elementem Twojej strony internetowej, który jest również najważniejszym aspektem każdego udanego podejścia SEO, jest fundament; dlatego tak ważne jest utrzymywanie witryny w stanie aktualnym i zoptymalizowanym pod kątem kryteriów wyszukiwania Google. Podczas audytu specjalista SEO przygląda się wielu elementom na Twojej stronie, aby upewnić się, że spełniają one standardy Google. Obejmuje to:
- kod,
- treści umieszczone na stronie,
- grafiki zawarte na stronie,
- ogólny stan witryny.
Optymalizacja SEO, w istocie, jest zastosowaniem wniosków z audytu na stronie internetowej w celu uzyskania lepszej pozycji w rankingu.
Co zawiera optymalizacja SEO?
- optymalizacja struktury kodu strony,
- poprawa szybkość ładowania się witryny,
- stworzenie mobilnej wersji strony,
- konfiguracja czytelnej struktury strony,
- nasycenie treści słowami kluczowymi,
- stworzenie profilu linków prowadzących do strony,
- dodanie atrybutów ALT do obrazków,
- zadbanie o przyjazny UX.
Słowa kluczowe dobierz na podstawie danych Google.
Zastanów się, czego Twoi klienci szukają w Google i zidentyfikuj terminy, które byłyby odpowiednie dla Twojej strony. Zastanów się, czego mogą potrzebować Twoi potencjalni klienci i jak możesz wykorzystać te informacje do stworzenia unikalnych tekstów.
Google Moja Firma i frazy lokalne, jako kluczowe elementy pozycjonowania lokalnego.
Wizytówka Google My Business ma kluczowe znaczenie dla lokalnego SEO i każdej innej formy marketingu internetowego. Lokalne SEO wymaga, aby słowa kluczowe były istotne dla konkretnej lokalizacji geograficznej, ale firmy nie pojawią się w Mapach Google, jeśli nie mają konta Google My Business. Ważne informacje, takie jak:
- Numer telefonu,
- adres,
- godziny otwarcia,
- opinie klientów,
- a nawet menu, jeśli prowadzisz lokal gastronomiczny.
- Umieszczanie linków w artykułach na stronach lokalnych gazet.
- Wykonywanie wizytówek NAP.
Pierwsza strona wyników wyszukiwania (naturalne wyniki wyszukiwania Google) jest często pełna konkurentów (innych firm walczących o znaczącą pozycję w Twoim regionie). Istnieje kilka alternatywnych rozwiązań, które warto rozważyć:
Nie daj się wyprzedzić konkurencji
Uzyskanie wyższego rankingu wyszukiwania, jednak nie jest ostatecznym celem. Dzięki SEO będziesz w stanie utrzymać konkurencję na dystans i zapobiec przejęciu przez nią odwiedzających Twoją stronę. Jeśli jednak przestaniesz zajmować się SEO, ryzykujesz utratę ciężko wypracowanej pozycji i przewagi konkurencyjnej.
Czy warto zlecić pozycjonowanie agencji? Poznaj koszt pozycjonowania w Sosnowcu.
Dokładna wycena SEO może być podana na podstawie dokładnej analizy docelowej strony internetowej. Koszt różni się w zależności od wyników strony, jej obecnej pozycji oraz tego, czy była wcześniej promowana.
Aspekty wpływające na koszt pozycjonowania:
- Branża Twojej działalności,
- cel, który chcesz osiągnąć,
- nakłady inwestowane przez konkurencje,
- konkurencyjność wybranych przez Ciebie słów kluczowych.
Pamiętaj, aby zatrudnić firmę SEO, która po latach doskonalenia własnych technik SEO opanowała sztukę optymalizacji stron internetowych dla wielu branż i sektorów. Jeśli nie masz czasu lub ochoty robić tego samemu, ale nadal chcesz zlecić zadanie profesjonalnej firmie SEO, skontaktuj się z naszym Doradcą Klienta, który przeprowadzi Cię przez każdy etap procesu.