Co to jest pozycjonowanie lokalne?
Pozycjonowanie lokalne wykonuje się po to, aby zwiększyć widoczność Twojej strony podczas organicznych
wyników wyszukiwania. Różni się ono od globalnego tym, że nastawione jest na dany region, miasto czy
dzielnicę. Pozycjonowanie lokalne to szereg działań, które muszą zostać podjęte, aby Twoja strona była na
samym szczycie. Ważne jest to, aby połączyć słowa kluczowe z miejscem wykonywania usług i sprzedaży produktów
np. ”pozycjonowanie lokalne Świdnica”, po wpisaniu takiej frazy znajdziesz wszystkie firmy,
które oferują tę
usługę w tym mieście.
Jaka jest cena pozycjonowania lokalnego w Świdnicy
Cena pozycjonowania lokalnego uzależniona jest kilku czynników:
- ilość konkurencyjnych firm;
- popularność słów kluczowych;
- cel, jaki chcesz osiągnąć;
- obecnej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania;
- stanu Twojej strony internetowej.
Ceny za pozycjonowanie lokalne nie da się jednoznacznie określić, ponieważ wpływa na nią
wiele czynników.
Jeśli konkurencja jest duża i wydała znaczną kwotę na pozycjonowanie lokalne, to cena będzie wyższa. Jednak
można śmiało powiedzieć, że inwestycja w pozycjonowanie lokalne jest czymś, co szybko się zwróci, a Twoja
firma poprzez działania z nim związane, zwiększy szybko zyski ze sprzedaży usług i produktów.
Wizytówka Google Moja Firma wspomaga pozycjonowanie lokalnego
Wizytówka Google Moja Firma to doskonałe rozwiązanie dla firm, które wspiera pozycjonowanie lokalne. Dzięki
niej możesz przedstawić swoją firmę, zawierając w niej najważniejsze informacje:
- dokładną nazwę;
- adres wraz z geolokalizacją;
- godziny otwarcia;
- dane do kontaktu;
Dodatkowo Google umożliwia dodanie wielu opcji, które pomogą Twojej firmie. Jedną z nich jest możliwość
zadawania pytań, dzięki rzetelnym odpowiedzią zyskasz miano specjalisty oraz pomożesz swoim Klientom. Ważne,
abyś niezależnie od pytania zawsze udzielał na nie odpowiedzi w sposób profesjonalny i z zachowaniem zasad
kultury. Dzięki takiemu działaniu nawiązujesz więź z Klientem.
Możesz także skorzystać z funkcji systemu rezerwacji, dzięki któremu Twoi Klienci będą mogli się umówić na
wizytę u Ciebie.
Podczas tworzenia wizytówki należy pamiętać o dodaniu pinezki z geolokalizacją Twojej firmy. Często, gdy
znajdujemy się innym mieście, którego nie znamy, szukamy interesujących usług i produktów poprzez ich wpisanie
w Google i tutaj ogromne znaczenie ma poprawne zaznaczenie Twojej firmy. Google poprzez ustalenie
współrzędnych użytkownika pokaże firmy z najbliższej okolicy, więc warto, aby Twoja firma była poprawnie
zaznaczona na mapie, ponieważ pozwoli to znaleźć właśnie Ciebie.
Już dziś skontaktuj się z naszymi doradcami klienta, z którymi stworzysz najlepszą strategię marketingową dla
Twojej firmy. Dzięki nam zyskasz grono nowych Klientów, zapraszamy.