Pozycjonowanie lokalne w Jaśle – dla kogo?
Pozycjonowanie lokalne skierowane jest do
każdej firmy, której zależy, aby znaleźć się wysoko w organicznych
wynikach wyszukiwania. Jeśli prowadzisz swoją działalność w Jaśle, to jest to szansa dla
Twojej firmy. Dzięki
pozycjonowaniu lokalnemu możesz wyprzedzić konkurencję i zyskać nowych Klientów z Twojej najbliższej okolicy.
Pozycjonowanie lokalne – jak wygląda cały proces?
Nasza praca rozpoczyna się od rozmowy z Tobą, podczas której poznajemy Twoją firmę, jej historię, ustalamy
budżet i przedstawiamy najbardziej odpowiednią ofertę dla Ciebie. Nasi pracownicy podchodzą do każdego Klienta
indywidualnie, ponieważ wiemy, że każdy ma różne cele i oczekiwania. Strategia marketingowa musi być
dobrana
odpowiednio do prowadzonej przez Ciebie działalności.
Kolejnym krokiem jest wykonanie audytu Twojej strony. Specjalista sprawdzi jej przystosowanie do
pozycjonowania lokalnego w Jaśle. Na tym etapie jesteśmy w stanie określić, co należy
zmienić, aby strona
znalazła się wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania.
Następnie zostanie przeprowadzona optymalizacja strony. To działanie ma przygotować jak najlepiej stronę do
pozycjonowania lokalnego. Wszystko musi zostać wykonane zgodnie z wytycznymi Google.
Specjalista wybierze
także odpowiednie słowa kluczowe, na które będzie pozycjonowała się Twoja strona internetowa. Wybrane frazy w
połączeniu z miejscem prowadzenia działalności pozwoli na znalezienie właśnie Twojej firmy pośród innych
w
Jaśle.
Copywriterzy zajmą się contentem dostępnym na witrynie. Jeśli będzie trzeba, to napiszą od początku teksty,
które zostaną umieszczone na stronie. Muszą one zawierać słowa kluczowe w odpowiedniej ilości, nie może ich
być za mało, ale także przesycenie nimi jest nie mile widziane. Piszemy różnego rodzaju teksty: blogowe, opisy
kategorii/produktów czy mailing. Treści, które piszemy, zachęcają do zakupów Twoich produktów lub usług.
Analiza wyników Twojej strony jest bardzo ważnym etapem każdego pozycjonowania lokalnego . Możemy zobaczyć,
jak wygląda konwersja na Twojej witrynie oraz jak nasze działania na nią wpłynęły. Wykorzystujemy dostępne
narzędzia na rynku, aby monitorować jej wyniki, dzięki nim możemy zobaczyć np.: na jakie słowa kluczowe
najczęściej wyszukiwana była Twoja firma, skąd było najwięcej wejść czy ile trwał czas wizyty użytkownika na
stronie.
Zainteresował Cię ten artykuł? Napisz do nas i przekonaj się,
jak możemy pomóc Twojej firmie. Oprócz
pozycjonowania lokalnego możemy wykonać dla Ciebie kampanie reklamowe lub zaprojektować ciekawe logo, które
będzie kojarzyło się z Twoją marką. Zapraszamy.