SEO / Pozycjonowanie Sklepu Quick.Cart – Optymalizacja Techniczna E-commerce

Co to jest Quick.Cart?

Wiele sklepów postanowiło połączyć swoją sprzedaż w sklepie
stacjonarnym ze sprzedażą online. Jest to świetne rozwiązanie, które
pozwala osiągać większe zyski. Jeśli i Ty chcesz do nich dołączyć, to
pierwsze co musisz zrobić, to wybrać
odpowiednią platformę do prowadzenia swojego sklepu online. Świetnym rozwiązaniem jest Quick.Cart – jeśli dopiero rozpoczynasz
swoją przygodę ze sprzedażą przez Internet. Jednak należy tutaj dodać,
że platforma ta nie jest przystosowana do sklepu o bardzo rozbudowanym
asortymencie. Quick.Cart przeznaczony jest raczej dla mniejszych i
średnich firm.

Quick.Cart jest bardzo prosty w obsłudze, jeśli
chodzi o prowadzenie sklepu internetowego. Wybierając ten skrypt
możesz liczyć na dużą wydajność. Co ciekawe jego
autorami są Polacy. Narzędzie to możesz pobrać ze strony
www.OpenSolution.org. Jednak stworzenie sklepu to dopiero początek
drogi do tego, abyś sprzedawał sukcesywnie swoje produkty czy usługi.
Należy również przeprowadzić pozycjonowanie, aby Twój sklep był
widoczny w sieci.

Quick Cart logo

Ikona oko

Pozycjonowanie Quick.Cart

Quick.Cart oparty jest na czystym kodzie HTML, co
sprawia, że możesz szybko zoptymalizować swój sklep oraz uzyskać
zadowalające wyniki w organicznych wynikach wyszukiwania. Jednak ważne
jest, aby na samym początku stworzyć odpowiednią strategię
marketingową i wdrażać jej kolejne punkty podczas wykonywania
pozycjonowania sklepu.

Tak właściwie
optymalizacja każdego sklepu czy to na platformie
Quick.Cart

czy innej jest bardzo podobna. Jeśli jednak zostanie przeprowadzone
przez osobę bez wymaganej wiedzy, to może przynieś więcej negatywnych
skutków niż plusów

Zadbaj o responsywność Twojego sklepu

Przede wszystkim należy przystosować sklep do wyświetlania zarówno na
komputerze, jak i urządzeniach mobilnych. Coraz więcej osób, które
kupują przez Internet, wszelkie transakcje wykonują za pomocą
telefonu, dlatego tak ważne jest, aby Twój sklep działał poprawnie
również na tym urządzeniu.

Zadbaj o przyjazne linki


Wykonując optymalizację Twojego e-sklepu opartego na Quick.Cart
należy pamiętać o zastosowaniu przyjaznych linków
. Pewnie myślisz, co to takiego? Są to linki, które są łatwe do
zapamiętania przez użytkowników. Nie są one same w sobie czynnikiem
rankingowym, ale mogą wspomagać pozycjonowanie poprzez umieszczenie w
nich słów kluczowych dotyczących danej podstrony. Należy unikać cyfr w
linkowaniu, ponieważ są trudne do zapamiętania i nie raz zniechęcają
użytkowników do odwiedzenia danej witryny.

Ikona telefonu

Ikona litery Aa

Treści, które pozycjonują Twój sklep, ale i zachęcają użytkowników do
działania

Bardzo ważne podczas optymalizacji strony jest stworzenie
interesujących i zachęcających do zakupów opisów kategorii czy
produktów dostępnych w sklepie. Stworzenie
dobrego contentu jest ważne zarówno dla algorytmów
Google, jak i użytkowników. Użycie odpowiednio dobranych słów
kluczowych w opisach sprawi, że Twoja strona będzie się na nie
pozycjonowania, czyli będzie widoczna w organicznych wynikach
wyszukiwania po wpisaniu danych słów. W przypadku użytkowników ważne
jest, aby znalazł on w opisie dokładne dane opisujące produkt czy
usługę. Wpis powinien również zachęcać do zakupu. Stworzenie
odpowiednich treści w przypadku e-sklepów jest czasem bardzo trudne i
wiele osób decyduje się na skorzystanie z pomocy
copywriterów, czyli osób odpowiedzialnych za tworzenie treści, które dobrze
pozycjonują i skłaniają użytkowników do zakupów właśnie w Twoim
e-sklepie.

Szybkość działania Quick.Cart jest ogromnym plusem

Google coraz częściej zwraca uwagę na szybkość działania
stron internetowych oraz e-sklepów. Jest to ważne
zarówno dla algorytmów giganta z Mountain View, jak i użytkowników.
Nie wątpliwie sam nie raz zrezygnowałeś z przeglądania danej witryny,
jeśli musiałeś za długo czekać na jej załadowanie. Należy jednak
dodać, że szybkość działania Quick.Cart może się
zmniejszyć w przypadku zbyt dużej ilości produktów dostępnych na
stronie, dlatego też ta platforma dedykowana jest raczej mniejszych
przedsiębiorstwom.

Nie zapominaj o meta danych

Tworząc sklep internetowy należy pamiętać o
zastosowaniu meta danych, czyli w menu głównym ustawić tytuł oraz opis
strony. Meta tytuł oraz opis wyświetlany jest w wyszukiwarce Google.
Należy stworzyć treść w taki sposób, aby zachęcić użytkowników do
odwiedzenia akurat Twojego sklepu internetowego. Stwórz opis w taki
sposób, aby Twój potencjalny Klient od razu wiedział, co może znaleźć
na Twojej stronie.

Ikona zegar

Ikona check niebieska

Czy warto wybrać Quick.Cart dla Twojego e-sklepu?

Quick.Cart posiada wiele plusów, które wpływają na to, że jest tak
chętnie wybierany przez wiele przedsiębiorców. Intuicyjna obsługa,
szybkie działanie czy możliwość
pozycjonowania
to niewątpliwie najważniejsze z nich. Jednak nie jest przeznaczony dla
ogromnych sklepów, które mają bardzo bogaty asortyment. Dodatkowo
niektóre zmiany wymagają znajomości języków programowania PHP, co
sprawia, że niezbędna będzie pomoc specjalisty.

Jeśli rozważasz
prowadzenie swojego sklepu na Quick.Cart i zależy Ci,
aby znajdował się on wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania, to
zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami, którzy wybiorą
najlepsze rozwiązanie dla Ciebie.

Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%

Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.

+48 790 558 138 sprzedaz@ministerstworeklamy.pl
Łukasz MinisterstwoReklamy.pl

Zaufało nam już ponad 1999 klientów!

Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!