Przedstawiamy krótką instrukcję, opisującą w jaki sposób udzielić naszej agencji dostępu do Państwa wizytówki Google Moja Firma.
Krok 1
Proszę zalogować się na swoje konto Gmail, na którym założyli Państwo wizytówkę Google Moja firma swojej firmie..
Następnie należy kliknąć rozwijane menu, w prawym górnym rogu okna wyszukiwarki (krok 1.1).
Kolejno należy wybrać usługę Google „Moja Firma” (krok 1.2).
Krok 2
W panelu obsługi konkretnej wizytówki Google Moja Firma, z menu po lewej stronie wybrać kategorię „Zobacz profil”
Krok 3
Przejdź do „Ustawienia profilu firmy” klikając tą opcję.
Krok 4
Po kliknięciu pojawi się nowe okno konfiguracji. Należy wybrać opcję „Użytkownicy i dostęp”.
Krok 5
Trafisz na kolejny etap dodawania użytkownika do Profilu Google Moja Firma. Tutaj kliknij „Dodaj”.
Krok 6
W tym kroku dodajesz adres e-mail , który otrzymasz od naszych specjalistów, aby upoważnić nas do zarządzania wizytówką Google Moja Firma.
W przypadku zarządzania wizytówką zaznaczasz „Menedżer”.
NIE ZAPOMNIJ KLIKNĄĆ „ZAPROŚ”.
Gotowe!
Twoje zaproszenie trafi na naszą skrzynkę odbiorczą Gmail. Po jego akceptacji będziemy mogli rozpocząć prace konfiguracyjne.