Promowanie kluczem do wyjścia z kryzysu. Jak sprzedawać okna w Internecie?

Marta Sznapka

| |

Przeczytasz w 4 minuty

Otwórz się na nowych klientów

Branża budowlana jest miejscem, gdy pracy nigdy nie braknie. Firmy zajmujące się produkcją lub sprzedażą okien cieszą się dużym zainteresowaniem. Jeżeli myślisz o rozpoczęciu działalności w tym sektorze, to jest to bardzo dobry pomysł. Już działasz na rynku? Sprawdź, co możesz zrobić dla swojej firmy, aby zawsze być przed konkurencją.

Targi budownictwa – pokaż się i nawiąż współpracę

Działając w branży budowlanej, ważne jest wyróżnienie się z tłumu. Ciekawym rozwiązaniem jest wybranie się na targi budownictwa. Możemy pokazać tam swój produkt, czyli zareklamować go. Dodatkowo możemy nawiązać współpracę z firmami, które zajmują się budową domów czy całych osiedli, co może skutkować podpisaniem umowy z developerem na długi okres.

Poszerz swoją ofertę

Twoja firma sprzedaje okna i zajmuje się ich montażem? A może pójść o krok dalej i zająć się także serwisem? Tą usługą na pewno będą zainteresowane osoby, które nie chcą jeszcze wymieniać okien, ale chcą poprawić ich funkcjonalność. Czasem wystarczy wymienić tylko uszczelki, aby okno znów było szczelne.

Wiele osób szuka okien o nietypowym wymiarze lub kształcie. Nie każda firma takie wykonuje. Wyjdź klientowi naprzeciw i wprowadź je do swojej oferty.

Klient, który chce wymienić okna, często potrzebuje również rolet. Warto, aby znalazły się one w Twoim sklepie. Ludzie lubią kupować wszystko w jednym sklepie, nie tracąc czasu, na chodzenie od jednego do drugiego sklepu, więc możesz być pewien, że jeśli kupili u Ciebie okna to zamówią także rolety.

Strona internetowa – podstawa istnienia w Internecie

Ludzie, poszukując potrzebnych im produktów, szukają ich najczęściej w Internecie. Lubią sprawdzić ceny, porównać, poczytać coś więcej na dany temat. Jeżeli jeszcze się zastanawiasz czy strona jest Ci potrzebna, to zdecydowanie jest potrzebna. Dobrze wykonana strona internetowa, która jest odpowiednio pozycjonowana i reklamowana, przyniesie Ci ogromny zysk.

Pozycjonowanie SEO – co to takiego

Pozycjonowanie SEO to różne działania, które mają na celu zwiększenie ruchu na Twojej stronie. Brzmi skomplikowanie? Nie dla nas. Od lat działamy na rynku i tworzymy strony, pozycjonujemy je oraz wprowadzamy kampanie reklamowe tak, żeby wyświetleń Twojej strony było jak najwięcej.

Pozycjonowanie SEO to proces długofalowy, potrzeba czasu, żeby przyniósł oczekiwany efekt. Zazwyczaj, po około 2-3 miesięcy już widać pierwsze rezultaty. Odpowiednie dobranie słów kluczowych ma ogromne znaczenie. Wpisując w wyszukiwarkę, firmę zajmująca się sprzedażą okien, możemy zobaczyć jakich innych fraz szukali jeszcze internauci.

Wpisując słowo „okna”, możemy zobaczy jakie wyrażenia były najczęściej wyszukiwane. Jest to dla nas doskonała podpowiedź na jakie słowa kluczowe mamy pozycjonować stronę. Ludzie często szukają wskazówek choćby jak uszczelnić okna. My staramy się, żeby znaleźli Twoja stronę podczas takiego wyszukiwania.

2

Kampania reklamowa Google Ads

Kolejnym rozwiązaniem, które możemy Ci zaproponować, aby wypromować Twoją firmę, jest kampania reklamowa Google Ads. Wykorzystujemy Google, aby klienci mogli Cię znaleźć. Google jest największą wyszukiwarką w Polsce, więc możesz być pewien, że grono Twoich klientów się powiększy. Kampania Google Ads pozwoli dotrzeć do osób, które rzeczywiście będą zainteresowane Twoimi usługami. Wybranie odpowiedniej grupy docelowej jest tutaj bardzo ważne. Dodatkowo nie płacisz za samą reklamę tylko za kliknięcie w baner reklamowy, więc koszt uzależniony jest od ilości przekierowań z baneru na Twoją stronę.

Wybierając naszą firmę, możesz być pewien, że zwiększy się ruch na Twojej stronie. Nasze reklamy, odpowiednio dopasowane, zarówno pod względem graficznym, jak i tekstowym pomogą zwiększyć zyski Twojej firmy.

Udostępnij wpis w mediach społecznościowych

Ikona Ikona

Tagi

Marta Sznapka

Marta Sznapka

Copywriterka, która dba o content na Twojej stronie. Ciągle zgłębiająca tajniki marketingu oraz pozycjonowania. Prywatnie kocha czytać dobre, skandynawskie kryminały.

Zwiększyłem rentowność biznesu średnio o 24%

Skontaktuj się ze mną, a opowiem Ci jak to zrobiłem.

+48 790 558 138 sprzedaz@ministerstworeklamy.pl
Łukasz MinisterstwoReklamy.pl

Najczęściej czytane

Jak zrobić reklamę na Facebooku? Krok po kroku.

|

Przeczytasz w 22 minuty

Kalendarz Marketingowy 2024 dla Firm – Pl…

|

Przeczytasz w 10 minut

Polecane artykuły

Czym jest katalog NAP i jak działa?

|

Przeczytasz w 6 minut

Najnowsze Case Study

Zaufało nam już ponad 1999 klientów!

Zapewniamy skuteczność, której możesz zaufać – maksymalne wyniki osiągane dzięki naszym metodom!